Oldalak

2013. október 2., szerda

Tegnap...

... erről töltöttem fel a facebook-ra egy werkfotót, s ahogy ígértem, és szándékoztam, végül be is fejeztem :o)

Nagyon szép árnyalatú szürke textilbőr, egy törtfehér textilbőrrel kombinálva.
Huhh, nekem nagyon tetszik... és gazdátlan ;o)

Ultra Mini Bag méretű, szóval nem az a pakolós méret :o)

Cipzárral / zipzárral záródik (mert ha hiszitek, ha nem, most már alapból így készítem a táskákat... annyira természetes... pedig anno mennyi, de mennyi időmbe telt, mire kigondoltam a metódust, hogy miképp is csináljam... és mennyire féltem tőle... érdekes, ma már mosolygom egykori önmagamon :o)

A képek sajnos nem a legjobbak, de itt nálunk hétfő óta borongós az idő, így nehéz színhelyes képet készíteni...





1 megjegyzés:

  1. Csodaszép, és nagyon ötletes ezzel a szalaggal, mint egy igazi kis csokor tulipán. :) Egyik táskád szebb, mint a másik. :)

    VálaszTörlés