Oldalak

2013. június 18., kedd

Táskakészítés V.

... avagy a táska külső részeinek illesztése, varrása, a külső tűzés (ahogy én csinálom), a címke, a sarok kialakítás, et cetera :o)

A táska elemeit, azaz a leszabott, és vlies-zel megerősített textilbőr (1 db) és táskamerevítővel, valamint felvasalt vlies-zel megerősített designer pamut (2 db) részeket összevarrom értelemszerűen ;o)

Színére fordítom, és a textilbőr rész felé hajtott varrásráhagyást, a képen látható módon varrógéppel végigtűzöm:
Ha használsz textilcímkét, akkor ez az a pillanat, amikor fel kell tűznöd az általad kiszemelt helyre, és milliméteresen végigvarrni:

Ha kész a táska külső részeinek vízszintes összevarrása, akkor félbehajtom, illesztem, és végigvarrom:
No most tessék kérem figyelni, mert cudar morózus tudok lenni, ha ez nem úgy van, ahogy a nagykönyvben írva vagyon... és én olyankor bizony kíméletlenül bontok. Szóval nem elegendő a táska felső szélének összeillesztését követően a végigbörrentés...
Részemről ez úgy zajlik, hogy először a textilbőr (vagy ha kord, akkor a kord) résznél makrométerrel mérve :o) :o) :o) összeillesztem úgy, hogy az kifordítva tankönyvi legyen, s csak, ha ez megvan, tűzöm gombostűvel (vagy nem, attól függ éppen szottyan-e rá kedvem), és varrom végig:

Kifordítva így kell kinéznie szerintem:

Sarok, avagy talprész kialakítása következik ugyanúgy, és ugyanazokkal a méretekkel, ahogy tettük anno a bélésnél:




Nincs már sok vissza, folyt. köv.: a heveder :o)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése