Oldalak

2013. október 15., kedd

Napközben...

... még észben volt, hogy miről szeretnék írni.. de mire ideértem, naná, hogy kiment a fejemből :o)

Mondjuk nem csoda, manapság újra a szétszórtság a leginkább helytálló jelző, ha az állapotomról kell beszélnem.

Annyi minden kavarog manapság bennem... tervek, álmok, vágyak... aztán jön a valóság, no meg a kóros időhiány, így a tervek tervekként várják a megvalósulást, a vágyak csillapítatlanul ámde mélységes mélyre legyűrve leledzenek, a valóság... no igen, a valóság...

A valóság olyan körülöttem lassacskán, amilyen a mai nap is volt... :o)

A két pici (Andris és Angéla) bábszínházban voltak az iskolával.
Reggel, biztos, ami biztos, belepillantottam Gigi üzenőfüzetébe, hogy mikorra érkeznek vissza az iskolához....

És ahogy az minden nap lenni szokott, ma is elindultam délután, mikor, ha nem a szokott időben - azaz 15 óra 25 perckor - értük...

Pffff..... cirka 3/4 órát vártam rájuk... és nem az Ő hibájukból :o) :o) :o)
Mert hülyeanya szétszórt anya elfelejtette, hogy bábszínházból később érkeznek vissza, hisz' az üzenőfüzetben le is van írva... de hát ugye... :o)

Mondom, hogy szétszórt vagyok... írom a sorokat, közben azon töprengek, hogy mitismitismitis szerettem volna írni... és nem jön elő a gondolat... és ez bosszant :o(

Vallomás is van a végére: leveleket megkaptam, sokat is, rég is, holnapi napon* sort kerítek a megválaszolásukra, addig pedig leborulok térdre, és hálásan rebegek köszönetet a türelemért :o)
Viccen kívül.

Megrendelésekkel haladok, naptárban vannak, kategorizálva vannak.
Legalább e tekintetben ráncbaszedtem magam soraim :o)

Amit meg szerettem volna... nos azt jól elfelejtettem... de ha így van, bizonyára nem is volt olyan fontos ;o)

Jajajajaja, még a végére gyorsan annyit: ki tett fel nagy tétet arra, hogy október 15-én nem lesz a 3-dik osztályos fiamnak tankönyve? Mert bizony nyert... nincs még mindig... és hír sincs... sem, hogy miért nincs, sem, hogy mikor lesz...

Nekünk szülőknek, és a gyermekeinket tanító pedagógusoknak pedig senki, soha nem tartozik magyarázattal...
Bezzeg...
Ehh.

* valamikor 0 és 24 óra között, szóval nem ígérem, hogy rögtön reggel :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése