Oldalak

2013. október 11., péntek

Olyan...

... de tényleg olyan kedvesen érdekes helyzet, amikor azzal keresnek meg, hogy "pont ilyen táskát, pont ezzel a mérettel, pont ezzel a fazonnal, pontosan ezzel az applikációval, ugyanebből a textilből" készítsem el :o)

Érdekes, hisz' elvem, hogy nem készítek két egyformát...
Ugyanakkor kedves dolog, mert azt jelzi, hogy a munkám többeknek tetszik, s hajlandóak akár az egyediségről is lemondani annak érdekében, hogy magukénak tudhassanak egy Szilva Táskát :o)
Szóval szeretem az ilyen helyzeteket, még akkor is, ha elsőre mindig megijedek kissé :o)

Ugyebár... hát szóval nem annyira szokásom, ahogy az imént említettem is, ugyanazt kétszer megcsinálni... :o)

Hogy ez részemről agyament gondolkodás-e...  nem igazán tudom, mindenesetre tényleg mindig kihívás az ilyen megrendelés. Viszont továbbra is bizton állíthatom, hogy soha nem készítettem el kétszer ugyanazt a táskát, így mindig teljesen nyilvánvaló, hogy az ilyen reprodukciós megrendelések készítésekor.... nos hát, kár lenne tagadni... partizánkodom :o) :o)

De mondjuk inkább úgy, hogy huncutkodom kicsit, hiszen a virágokat másképp rendezem el, a szárakat máshogy varrom, vagy épp a béléssel "mahinálok" kicsit :o) :o)
Szóval mindig van új a nap alatt.. nálam legalábbis ;o)

És akkor, ami egy ilyen megrendelés volt:

 Ultra Mini Bag, cipzáros kivitelben, belül mindkét oldalon osztott zsebekkel, és kulcstartó karabínerrel. Pántja állítható, így vállra véve, vagy keresztben viselve is hordható.
 És amelyiket meglátván, a megrendelő kijelentette, hogy "kell egy ilyen táska" :o) Nos annak a képeit itt megnézheted :o)
Ugye, hogy távolról sem megegyező? :o)
A fényviszonyokat hagyjuk, vakuval fotóztam a frissen elkészültet (fenét frissen elkészült! tegnap este lettem kész vele, de már nem akaródzott fotóznom... ma meg.. hát a mai nap... pfff... Katát kontrollra a balesetire, megkapta a járógipszet, Andrist délelőtt a gyerekorvoshoz kontrollra, ahol megkapta a kilövési engedélyt :o) :o) hétfőn mehet suliba... a többi meg... varrtam, és varrtam, mert dolog van, de még mennyi :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése