Oldalak

2013. október 13., vasárnap

Csak és csupán...

... annyit írnék, hogy szégyelld magad!

Nagyon.

Szánalmas, amit művelsz és meg kell mondjam szánalmas vagy Te magad is...
És bár sejtem, hogy nem nagyon érdekel, de tudd: ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül.

A saját dolgod, hogy miképp teszel magad körül tönkre mindent, és mindenkit de azt nem hagyom, hogy ok nélkül belém rúgj... és tudod miért? A sunyiság és a rosszindulat miatt...

Azt ugyanis gyűlölöm. Ahogy az ostoba embereket is.

Ha elém mertél volna állni, vállalva a véleményed, és normális hangnemben elmondod, hogy mit szeretnél, részemről közös nevezőre juthattunk volna...

De egyvalamit jó, ha tudomásul veszel: ez a blog az enyém, és már megbocsáss, azt teszek közzé itt, és azt írok ide, amit akarok... ráadásul... én mindezt névvel és arccal teszem...

Pont.
Részemről az ügyet lezártnak tekintem.


És most mindenkitől (úgy értem minden tisztességes és becsületes, korrekt és egyenes) olvasómtól bocsánatot kérek a hangnem és a stílus miatt, elhihetitek, oka volt, hogy ennyire kifordultam önmagamból...

Igyekeztem diplomatikusan, a tényekre szorítkozva, cizelláltan fogalmazni... és meg kell mondjam, nagyon megerőltető volt... a történtek után pláne...

Szóval bocsánat :o)

Jövök majd képekkel ;o)
Nem is akármilyen képekkel...

Szilva


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése