Oldalak

2013. október 25., péntek

Emlékeztek...

... a legutóbbi játékra?

Nos... nem csodálom, ha nem... olyan rég volt, hogy már kutatnom kellett a felhívás után :o)
De a játék nyertese türelmes volt, csuda türelmes...
Az első elgondolást kis idő elteltével kiradíroztuk, mert más módon megvalósult (t.i.: az adott színösszeállítású táska megvásárlásával), így "nyomtunk közösen egy reset gombot" és kicsit megvariáltuk a színösszeállítást :o)

A helyzet az, hogy egyenlőre még a nyertes sem látta a táskát így egészben, viszont csalafinta módon, tegnap már "elkottyintottam" magam, hogy kész vagyok vele ;o)

Szóval remélem a mutató-, és a középső ujja keresztben van, ahogy azt is remélem, hogy nem okozom, nem okoztam Neki csalódást... :o)

Szóval hulljék le a lepel, íme:

Csupa textilbőr... Mini Bag... vörös és csokoládé... gömbvirágok...

...szűrt fényben...
... napsütésben...
 
... szemtől szemben...

... közelről...
 
 
... és még közelebbről ;o)
 

No, vajon a táska leendő tulajdonosa mit szól majd hozzá?
Én kíváncsian várom... :o)

 
BREAKING NEWS!! :o)
Tetszett a nyertesnek, azt írta, hogy:

"Nagyon köszönöm, már most imádom! pont olyan, mint amilyennek elképzeltem!"

Hát na.. ezért jó... jó "csak úgy" adni :o)
Mert általa bizony, hogy én kapok... többet, mint valaha remélni mertem :o)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése