Oldalak

2013. október 21., hétfő

Tovább is van...

... mondjam még?

Említettem az előző posztban ama bizonyos játékot, amikor széles jókedvem kerekedett a hihetetlen mennyiségű pozitív hozzászólástól, a rengeteg megosztástól, és suttyomban, "alattomban" eldöntöttem, hogy sorsolok egyet a játék "feltételeinek" teljesítői között, és sorsolok egyet kizárólag azon emberek között, akik pusztán tetszésnyilvánítás gyanánt, vagy szimpla jó-, és segítő szándékból megosztották a játékfelhívást :o)

Szóval a másik nyertes, félve kérdezte meg tőlem, hogy lehetne-e a táskát felajánlania a gyermekének...

Hát már hogyne lehetne, hisz' egyrészt az Ő nyereménye, belátására van bízva, hogy miképp cselekszik vele, másrészt szerintem ez egy igazán szép történet volt, aminek a részleteit - puff neki, most nagyon disznófülű lehetek a szemetekben, de remélem megértitek - nem kotyogom ki, mert nincs felhatalmazásom rá, arról nem is beszélve, hogy az, amit a nyertes megosztott velem, a legbensőbb magánügye :o)

A lényeg... ejnye, megint mennyit beszélek... szóval a lényeg, hogy miután leegyeztettük a színösszeállítást, a fazont, a nagyjábóli méreteket, nekiláttam a táskának.
Elkészültem vele, küldtem fotót a nyertesnek, s kiderült, hogy az égvilágon mindenben megállapodtunk, kivéve egyet... ne mágneskapcsos, hanem cipzáros legyen a táska :o)

Gond egy szál se, hisz' én vállaltam, hogy a nyertes kedve szerinti táskát készítem el... azt hiszem, a világ legtermészetesebb dolga, hogy újat varrmányoltam ;o)

És akkor készítettem fotókat a megmaradt, mágneskapcsos táskáról, amit lehet, hogy ide a blogra feltöltöttem, de a meskára például nem.. és akkor a szemfüles fotós ezt is észrevette, magához ragadta - ez esetben is - az irányítást, és tádáááám:

(nehéz fotózni a csokoládébarna kordot, nagyon nem akar engedelmeskedni... még a nálamnál sokkalsokkalsokkal jobb fotósnak sem... pedig... ez bizony egy csokoládébarna-hófehér táska :o)
 



Belül mindkét oldalon osztott zsebek vannak, vállpántja állítható, így vállon, vagy vállon átvetve - keresztben - is hordható :o)

Polcra tettem, így akár a Tied is lehet.. nézd csak... itt van :o)





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése