Oldalak

2013. november 22., péntek

Vallomás...

... az következik... bizony :o) :o)
Neeeem, nem úgy... nincs semmi takargatnivalóm, csak a múltkor tettem egy kijelentést, amit bizony már akkor tudtam, hogy elhamarkodott...

Ebben a posztban elzárkóztam mindenféle trendszerűen megjelenő, és gyorsan lefutó divathullámtól, továbbá, minden "egyszer van az évben" alkalomtól...

No, az igazat megvallva, egyetlen baglyos textilnek nem tudtam ellenállni...

Ennek itt ni :o)
De nem én vagyok a bűnös hibás, ez a textil a gengszter*, a rajta található összes színnel és a baglyokkal együtt ;o)
A textil hibája kéremszépen...hátőőőő...., hogy ellenállhatatlan...
Az én hibám, hogy nem bírtam ellenállni, elgyengültem :o) :o)
(de abban azért ugye egyetértünk, hogy ez nem a klasszikus, mesefigurákat idéző baglyos vonal... ? )

Alja-hátlapja-felső része, fekete textilbőr.
Vállpántja állítható, fekete hevederből készült.
 Bélése pamutvászon, belsejében mindkét oldalon osztott zsebek.

 Cipzárral záródik ,o)


* meg Robert Kaufman, aki egyre másra valósítja meg jobbnál jobb textilterveit :o)
Szóval szégyellje magát RK ;o) :o) :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése