Oldalak

2013. november 22., péntek

Szerettek...

fotózni?

(hú, én nagyon nem... temérdek időt vesz el az életemből, ráadásul nem is értek hozzá, így sokszor ügyetlenkedem a beállításokkal... persze, volt idő, mikor élmény volt a fényképezés, de akkor még a régi HP gépünkkel mahinálhattam... azóta "leejtődött" egyszer, minek következtében használhatatlanná vált, így most egy végtelenül egyszerű kis masinával birkózunk, ráadásul általában naponta, így aztán talán érthető, hogy nem ez a legkedvencebb elfoglaltságom :o) :o)

Na, de visszakanyarodva a feltett kérdéshez ;o)
Ezt a Robert Kaufman textilt is őrizgetem egy ideje... sokat vacilláltam, hogy feketével-e, avagy barnával "társítsam"...
A barna nyert :o)

Ennek a táskának annyi a különlegessége (azon kívül, hogy én készítettem :o) blööööö, de nagy az arcom :o) :o) :o) , szóval utolsó darabom volt ebből a barna márványos textilbőrből...
Gondoltam, ne árválkodjanak a megmaradt kis darabok, használjam már el valami módon... így a táska hátsó részére varrmányoltam két külön zsebet. Mindkét zseb elég mély, és elég szorosan hozzásimul a táskához, ráadásul, ha a táskát magadra veszed, akkor a zseb még hozzád is "simul" :o)
Szóval annak ellenére, hogy nem cipzáros, szerintem zsebkendőt, vagy kisebb noteszt, tollat simán lehet tárolni benne. A telefonomat pusztán a fotó kedvéért tettem bele, és szándékosan ilyen "félzsódéros" módon, mert ha nem így teszem, belezuttyan a zseb aljára, és máris nem tudom mutatni a zsebet :o) :o)

A zsebek.. és az a zseb is mély, amiben a telefon van, pusztán a fent (Jéééézusom, milyen hosszasan!!!) taglalt okból kifolyólag áll ilyen gyagyásan :o) :o)
Cipzárral záródik, vállpántja IS textilbőrből készült, és természetesen állítható.
Bélése pamutvászon, belsejében mindkét oldalon osztott zsebek ;o)
Hűűűű... akkor összesen 6(!) darab zseb... no, ez így összegezve még engem is meglepett :o)
 
Mondtam már, hogy Midi Bag? :o) :o) :o) :o) :o) :o)
Neeeem?
No, hát ez egy Midi Bag ;o)

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése