Oldalak

2013. november 19., kedd

Elgondolkodtam...

... vajon normális dolog-e, hogy a múlt heti, önmagam végsőkig való kizsigerelése után feszített tempójú, "nemszeretem" alapanyagú táskák készítése után hétfőn nekiugrok táskákat varrni veszett tempóban, veszett szenvedéllyel...

Nos, a válasz várat* magára, de addig is mutatok még egy varrmányt, a mai utolsót :o)
(de csak, mert a másikról, ami elkészült, nincs fényképem ;o)

Újabb (ehh, vajh' hányadik?) vallomásom: hátőőő.... ennek a textilnek sem tudtam ellenállni, matrjoskákkal (meg még a többivel... jajjj) utazott hozzám néhány hete Fabrikáéktól :o)
Júúúújjjj, nagyon bizseregtek az ujjaim, vártam már, hgoy miképp fog vajon kinézni táskaként.
Alig vártam, hogy elkészüljön, és íme:
Lehet velem nem egyetérteni, de ez szerintem ebben a színösszeállításban übertuti, zsírkirály, fantasztatikus, állati, nagyon jól mutat :o)

 
 Cipzáros ez a táska is :o)
 
És azt vajon mondtam-e már, hogy Midi Bag? :o) :o) :o)
 
 
* hogy egész pontos legyek... sokat gondolkodtam már, de ezúttal komolyan kételkedni kezdtem önmagam épelméjűségében... vasárnap dél környékén, esküszöm úgy álltam fel a varrógéptől (miután hajnal óta varrtam, hogy a divatbemutató kezdete előtt kész legyek), szóval úgy álltam fel, hogy szentül megfogadtam, jónéhány napig bizony a varrógép közelébe sem megyek... nemhogy táskát varrjak... nos... a helyzet az, hogy bár vasárnap valóban betartottam a fogadalmam, hétfőn reggel háááátőőőőő... khmmm... úgy 9 óra tájt azon kaptam magam, hogy ülök a varrógépnél, nyomom a pedált, és varrok... de úgy, mintha legalább fél év letöltendő kényszerű varrásmegvonás büntetés után lennék... és itt kanyarodnék vissza ahhoz, hogy sokat gondolkodtam... kibírnám-e vajon... tudnám-e úgy élni az életem, hogy valamely időponttól fogva nem varrnék, nem varrhatnék többé... és az igazság az, hogy nem... ahogy például a hétvége sem telik el úgy soha, hogy ne pöcsmörögnék a varrógépemnél... ha másutt vagyok, mást csinálok, hiányzik... hűűűű... lehet, hogy függő vagyok?
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése