Oldalak

2013. november 22., péntek

Közeleg...

a rézbőrkéz, rézvalagú bagoly, bakurász, karácsony :o)

Fenti mondatból érezhető talán, hogy november 22-én mennyire vagyok a témára ráhangolódva :o) :o) :o)

Tegnap este ugrottam neki ennek a táskának... érdekes volt az egész.
Talán emlékeztek, mikor a kislányomnak készítettem ezt a táskát.
(jegyzem meg, azóta is imádja, sőt már a suliba is bevitte, hogy elbüszküljön vele, megzabálom :o) :o)

Na, de a lényeg, hogy szöget ütött a fejembe: ha pink textilbőrrel jól mutat... milyen lehet vajon pirossal? Elvégre a textilen levő pöttyök közt van pink és bizony piros is :o)

Nosza, gyorsan elő a kellékekkel, ugrik-fut és tádááám:

Alul-felül-hátul textilbőr ;o)
A pántja is textilbőrből készült, és naná, hogy állítható.
 Belül mindkét oldalon osztott zsebek :o)
Cipzáros :o)
Biztos, ami biztos ;o)
 Szilvás gömbvirágok :o)

Óóóóó... és hogy miképp kapcsolódik ez össze a karácsonnyal?

Nos, miközben tegnap este varrmányoltam, s még ma reggel is, mikor elvágtam az utolsó cérnaszálat (éjjel aludtam, nem ér félreérteni! :o) végig azon pörögtek a gondolataim, hogy karácsonyt kiált lassan mindenki (és ez persze nyilván normális, és az nem az, hogy én meg anyaként egyenlőre semennyire nem gondolok rá... vagy ha mégis, akkor inkább félve... de mindegy ez most... szóval a textil amúgy egy kimondottan karácsonyi flanel, Riley Blake tervezőasztaláról, a fantázianeve is az: Santa's Workshop :o) :o) :o)

A másik dolog, mármint ami kattogott a fejemben :o) hogy néha-néha mondjuk azt: "majd, ha piros hó hullik az égből" :o)

Nos, a bélése egy fehér alapon, össze-vissza elszórtan pöttyös anyag.... piros pöttyös :o) :o)
A külseje meg ugyebár piros textilbőr...
Mondhatom, hogy részemről a karácsonyi témájú cumók varrmányolása idénre letudva?
:o) :o) :o) :o) :o) :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése