Oldalak

2013. november 19., kedd

A folk madarak...

... igen, igen, a folk madarak :o)

Legalábbis ilyesmi fantázianeve van ennek a designer textilnek, Fabrikáék webáruházában :o)
(és ha rendelnétek, most tegyétek, mert akciós ;o)

A táska, ami készült, az én táskám "mintájára" lett varrmányolva. Teljesen ugyanaz a fazon, ugyanaz a méret, és ugyanúgy designer textil és textilbőr kombinációja. Eltérés annyi, hogy nincsenek fülei, és a pántja noha állítható, nem textilbőrből, hanem hevederből készült.

 
 Talpszélességében eltér az én táskámtól, ennek ugyanis szélesebb a talpa :o)
 
 Folkmadárka közelről...
 
 A táska cipzárral záródik, hogy biztonságos legyen. És, mert múltkorában volt egy felvetés, hogy mégis miképp, nos megpróbálom leírni: ha a jobb oldaladon hordod a táskát (akár vállon, akár vállon átvetve), a cipzárkocsi, a cipzár bezárt állapotában elöl van, tehát ha nyitod a táskád, a cipzárkocsit elölről húzod hátrafelé. Ez amellett, hogy praktikus, biztonságos is, hiszen, ha hátulról nyílna előrefelé, bizony nagy kegy lenne a zsebeseknek...
Bár kétségtelen, hogy nem vagyunk egyformák, eképp ki így, ki úgy vélekedik... én így csinálom ;o)
 
Szabad préda, vihető :o)
 
A neve pedig... legyen.... mondjuk... Midi Bag :o)
 
 
 




1 megjegyzés:

  1. Ó, de jó hogy erre is figyelsz. :) Én még azért sem szeretem, ha hátulról kell előre húzni a cipzárt, mert nem tudom a kezem ügyébe tenni a vizes flaskámat, ami mindig van nálam. :))

    VálaszTörlés