Oldalak

2013. november 19., kedd

Ez a textil...

... amolyan szerelem első látásra jellegű :o)

Anno személyesen voltam a Tótágas Kreatív üzletben valami egészen más okból kifolyólag...
Aztán, ahogy az a magamfajta textilőrülteknél lenni szokott, ki nem bírtam szemlesütve, naná, hogy végigjárattam a szemem a tengersok textilen... és jött a végzet...
Többek közt ennek a bézs alapon barna, és rózsaszín mintás japán textilnek a képében :o) :o)

Készítettem már egy táskát ebből sokkal-sokkal korábban, ami nagyon hamar gazdára talált.
Akkoriban egy nagyon kellemes bézs textilbőrrel kombináltam.
És azóta fontolgattam, hogy kipróbálom barna textilbőrrel is...

Szerintem nagyon jó párosítás... egyszerű, de nagyszerű :o)


 
 Állítható vállpántja színben hozzáillő, barna hevederből készült.
 
 Cipzáros ez is, biztos, ami biztos ;o)
 
Mondom, Midi Bag :o) :o)
Méretek ebben a posztban. Hozzátéve, hogy ennek is nagyobb a talpszélessége.
 
Szabad préda, vihető ;o)
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése