Oldalak

2014. január 23., csütörtök

Tűzróka...

avagy adok egy esélyt a Firefox-nak.

Régen napi rendszerességgel használtam, manapság egyáltalán nem, viszont kezdek egyre türelmetlenebb lenni abban a tekintetben, hogy a blogot nem szeretném elengedni....

Valaha, régen egy... hogy és miképp mondják... személyiségteszt(?) kitöltése során az akkor bennem kavargó kérdésekre* azt a választ kaptam, hogy "kreatív tevékenység" és "írás" :o)

És bár eltelt egy kis idő, mire észbe kaptam, hogy jéééé.... mindazt csinálom, amit anno a teszt eredménye mutatott... tehát itt a blog, amit lelkesen (na jó, többé-kevésbé) vezetek, néha csöppet megfűszerezve a családi életünk szösszeneteivel... de a lényeg, hogy írok... mert... mert ez fontos nekem :o)

Csűröm, csavarom, ugye, hogy megint szómenésem van?
A lényeg, hogy eddig IE-t használtam, és jött ugyebár a "nem tudok képet feltölteniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" mizéria... újra és újra és újra próbálkoztam, és eddig tartott a "tűr-olajam" :o)
Elfogyott, és teszek az IE-re, innentől - főleg, ha ezúttal sikerül fotót feltöltenem - blogírás előtt rókázom egyet elindítom a Firefox-ot :o) :o) :o)

No, tehát akkor elbaktatok képet fötörni, majd jövök ;o)

És akkor lássuk a medvét képet:

Bingóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :o) :o)

Megvaaaaan :o) :o)

Jah, hogy ezmiez?
A legújabb szerzeményeim... mondjuk a java már táskaként éli életét, sőt van, amelyik már tulajdonosa társa a mindennapokban :o)
No, ebből is látszik, hogy mióta nem tudok képet feltölteni... hiszen a varrmányok folyamatosan készülnek azóta is.

De majd eztááááán.... hozok hamarosan millió fotót, mert van bizony :o)

Örömboldogságcsókpusziölelés :o)



* tudniillik, hogy mivégre vagyok a világon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése