Oldalak

2014. január 5., vasárnap

Mutattam...

... egy részét a pihenős(?) napok termésének, illetve a SzilvaFolt facebook oldalra fel is töltöttem mindent, azonban tekintve, hogy van új méretű/fazonú táska, úgy tartom illőnek, hogy itt is beszámoljak róluk :o)

Kezdésképp egy már ismert fazonút mutatok (blööööö... ennyit az újdonságokról :o)  mondjuk úgy, hogy ráhangolódásként ;o)

Midi Bag. De ezúttal nem ez a lényeg, hanem a táska készítésekor felhasznált csodaszép designer textil :o) A webáruházas fotó is megkapó volt... de élőben... nos élőben meseszép...

A színei - szerintem - étcsokoládé és türkiz, finoman megbolondítva az aranyló méz színével.. mmm.. első látásra odáig voltam érte, gyorsan meg is rendeltem, és van még egy csipet belőle, így okosan kell kigondolnom, hogy mit is készítsek belőle ;o) Talán.. lehet... esetleg... elképzelhető... hogy egy táskát :o) :o) :o)

Locsi-fecsi befejezve, mutatom a Midi Bag-et, ami ebből a textilből, és naná, hogy csokoládébarna textilbőrből készült:



A táska, ha már ebbe a cipzárvarrásba belejötten nagyjából úgy, mint kiskutya az ugatásba, szóval nem csupán a belsejébe kapott cipzáros zsebet, hanem a hátsó felére is ;o)
A pántja pedig természetesen ezúttal is állítható.

Icipicit látszik a bélés színe is... a táskával harmonizáló, egyszínű, csokoládébarna pamutpuplin... :o)


Sztéj tyún, jövök a többivel ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése