Oldalak

2016. augusztus 30., kedd

Instagram.

Beszélnünk kell erről is ;o)
Őszintén szólva, jó ideje már csak kapkodom a fejem... szerteszéjjel látom, láttam, hogy kézműves társaim "nyitottak" Instagram fiókot.

Odáztam, toltam az egészet, mondván "ááá, elég nekem a blog, a facebook és a meska bolt, minek vegyek a nyakamba plusz egy online felületet, mikor a meglévőkre is alig van időm...

Pedig aztán... hjajj, ha csak az lenne.. mennyivel egyszerűbb az összes többinél :o)
Tanulom még, annak ellenére, hogy már augusztus huszonadika környékén kinyitottam ott is a kis kukker-lukat, ahol be lehet lesni az én világomba ;o)

Ide, a linkre kattintva találjátok a Bag By Me Instagram oldalát
Gyertek, nem sértődöm meg, ha követtek :o) :o) :o)

Miért regéltem el ezt ilyen hosszan?
Hát(tal nem kezdünk mondatot, de én mégis) azért, mert ott már incselkedtem a múlt héten beszerzett (hozzáteszem tök véletlenül felfedezett) textilbőrökkel. Képeket töltöttem fel.
Ilyet.
És ilyet.
És a legkedvencebbet, ezt.

Aranyos barátnőmtől kaptam egy szabad délutánt, elvitte lízingbe a babácskáimat, így csak szabtam és szabtam és szabtam :o)

Három táskára valót sikerült ;o)
Igaz, hogy fel nem álltam közben.
Vagyis de, de csak azért, mert át kellett mennem az asztal másik oldalára :o) :o)

Na, mutatom az elsőt az elkészültek közül.
Vagyis dehogyis.
Mert a korábbról, Évi webshopjából rendelt/vásárolt pisztácia színű textilbőr lett először felhasználva Mini Bag "gyártása" céljából. Mégpedig egy korábban mutatott táska által adott/kapott ihlet által.
Ez volt az a táska.

Ó, uramég, már én sem tudom követni :o) :o)

A lényeg, hogy a vörös és fekete táska elkészültekor, elindult a vezérhangya, hogy jól mutatna ez a táska más, szintén élénk színekkel.... körbenéztem a készletet és hirtelen a pisztácián akadt meg a szemem. Ezért készültem el ezzel:


Természetesen ennek a típusnak/fazonnak/méretnek a hátulján is ott a cipzáros zseb:
És akkor jöjjenek a részletek, az ezernyi és milliónyi apró öltés :o)
A szeretemképek <3

A táska alja steppeléssel lett mutatósabb a megszokottnál:
Az elejét díszítő applikált motívum:
A textilbőrből készített, 3 cm széles pánt:

Szabad venni, vinni :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése