Oldalak

2014. január 3., péntek

No, hát ...

... majdnem elfelejtettem megmutatni a végeredményt :o)

A facebook-on, egy korábbi bejegyzésben megszellőztettem, hogy mi készül...
Hátőőőőő.... régen elkészült, sőt, már a karácsonyon is túl vagyunk (t.i.: ajándék volt egy kedves asszonykától az Édesanyjának)... no, kéremszépen... erről beszéltem... de még jó, hogy rábukkantam, mert emlékezni már nem emlékeztem, hogy "leképeltem" anno :o) :o)

Szóval érdemes a linkre kattintani, és megnézni azt, ami anno látszott belőle...

És érdemes megnézni ezeket a képeket is, amik alább következnek ha már végre be bírom fejezni a locsogást csak azt még elmesélem, hogy az elgondolás úgy szólt: virágok _ne_ legyenek, inkább geometriai alakzat, vagy ilyesmi (nyilván nem szó szerint idéztem, de a lényeg ez volt, ebben maradtunk) :o)

Hűűű.... ahogy a megrendelő mögött becsuktam az ajtót, azonnal beindult a vezérhangya... a színösszeállítás megvolt, a kiválasztott textilek tekintetében zöld utat kaptam, szóval muszáj volt nekifognom (behúzott nyakkal, nehogy nagyot üssön rajtam a rám boruló megrendelések halmaza.. de hát ez van.. néha kell, hogy legyenek "csak úgy" pillanatok is :o)

Szóval a gömbvirágok, mint geometriai formák (t.i.: körök) jöttek velem, de csökkenő méretben spirálba tekeredve "mutatják magukat" :o)

A textilbőr grafitszürke (és nincs egyetlen táskányi sem belőle, max. díszítésre alkalmas darabok), a textil pedig egy nagyon finom, nagyon jó minőségű japán textil:






A megrendelő azt mondta, hogy tetszett az Édesanyjának.. én meg azt kívánom, hoyg használja egészséggel, és szeretettel :o) Hosszú, hosszú időn át lelje benne örömét, s legyen a mindennapokban társa :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése