Oldalak

2014. január 23., csütörtök

Rég' vágytam...

... ilyen árnyalatú textilbőrre...

Erről nekem egyből - annak ellenére, hogy nemhogy bort, alkoholt sem fogyasztok abszolúte - a burgundi szó jut eszembe... mármint, hogy a vörösborok burgundi színe :o)

Gyönyörű...

Táska az előzőleg feltöltött varrmányaimmal mindenben megegyező hiteles másolat :o)
Na jó, az alapanyagokat illetően eltérő ;o)

A táskát a már jól bevált módon merevítettem, azaz a designer textilt felvasalt táskamerevítővel és pluszban egy réteg felvasalt vlies-el "keményítettem" ki :o)
Tartása van, méghozzá nem is akármilyen ;o)
A textilbőr csak "rásütött" vlies réteget kapott, elegendő ennyi is, hiszen eleve egy "mokányabb", masszívabb anyag, mint egy sima pamut :o) Ráadásul a táskamerevítő szerintem csak elrontaná... "törékennyé" válna tőle.. hmm... úgy érzem ezt később ki kell fejtenem... mert ez így nem pontosan érthető, hogy mire is gondolok :o)

No, szájzár és akkor a burgundi:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése