Oldalak

2014. január 3., péntek

Milyen...

... de milyen faragatlan és balga dolgonak tűnhet... mégpedig az, hogy sem a karácsonyt megelőzően, sem pedig az új esztendő okán nem jöttem, nem írtam, nem összegeztem, és végképp nem írtam jókívánságokat...

Igen... elsőre faragatlanságnak tűnhet, de aki ismer, az sejti, sejtheti az okát is...
Nem szerettem volna beállni a sorba ugyanis... bármerre néztem, bárhova léptem, a közösségi oldalakon mindenhol, minkenki által megosztogatott egyen köszöntések voltak tömegével...

Én ebből nem kértem, és nem is adtam...
A magam módján, a saját szavaimmal kívántam Mindenkinek boldog ünnepeket, illetve a legjobbakat az újévre.... viszont ezt csak a facebook oldalon tettem...

Így viszont, mivel elmúlt, inkább azt írom: remélem Mindenkinek békésen, családdal sokat "együttlevősen" teltek a karácsonyi ünnepek :o)
Viszont az új esztendő még előttünk áll (és számot vetni az elmúlt évvel ezúttal bizonyosan nem fogok), viszont kívánom Mindőtöknek, hogy váljanak valóra az álmaitok, teljesüljenek a vágyaitok, s legyen minden úgy, ahogy számotokra a legnagyszerűbb :o)

Ja, és a Jézuska mondjon le!
Nem hozott fiamAndrisnak párásítót :o(
(és porszívót sem, és vasalót sem.. úgyhogy fogtam magam, és úgy döntöttem, hogy szar az orrára toll a fülébe...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése