Oldalak

2014. január 20., hétfő

Elhanyagoltam...

... a blogot az utóbbi időben, de nem azért, mert lusta voltam vagy slendrián..




Produkált a blogger néhány olyan mutatványt, amik nem igazán voltak ínyemre.




Itt van például rögtön ez, amit most látok...


HTML nézetben írok, noha nem választottam ezt az opciót.


Aztán a múltkorában, mikor szerettem volna fotókat feltölteni, nem, nem és nem engedte.


Én meg fogtam magam, és azt mondtam, hogy tojok rá :o)




A facebook oldalra serényen feltöltögettem a fotókat, mert itt egyszerűen képtelenség volt.


Most megpróbálom újra.
Korán is van (relatíve persze), kedvet és energiát is érzek magamban, hogy pótoljam a lemaradást.
Meglátjuk :o)


Rögtön jöjjön is próbának egy fotó, tényleg kifejezetten próbaképp...




Nos... ezúttal sem sikerült :o(


Így nem tudok egyebet tenni, mint belinkelem a facebookra feltett albumokat, s fb regisztráció nélkül is rá lehet kattintani, hiszen a SzilvaFolt facebook oldal egyébként teljesen nyilvános ;o)


Sajnálom... pedig a magam részéről szerettem blogolni... de, hogy ennyi idő elteltével sem változott semmi... január 13-án szembesültem először a fenti problémával... :o(





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése