Oldalak

2014. január 23., csütörtök

Nekifutunk?

Úgy értem nekifutunk együtt a képek nézegetésének?
Nagyon sok van, így beszélni valószínűleg nem sokat fogok, annál is inkább, mert ma edzése van Andrisomnak, így időre (pontosan!) kell mennem, ha nem akarom, hogy gi* nélkül vegyen részt aikidon :o)

No, tehát a most felsorakoztatott táskák kiindulási alapja a múltkori (utolsó képpel sikeredett) bejegyzésemben szereplő fazon volt. Megspékeltem kicsit.... vagy mondjuk inkább úgy, hogy még inkább kihasználhatóvá tettem ;o)

Mindegyik táska textilbőrből és amerikai designer pamutból készült, minden esetben textilbőr pánttal és fülekkel.

Jah, na igen, mert mindegyik táska kapott két fület a hosszú és állítható pánt mellé.
A fülek hosszúsága optimális, akár vállon való viselésről, akár kézben lóbálásról, akár alkarra akasztásról lett légyen szó :o)

Mondtam-e, hogy a hosszú pánt pedig lecsatolható, ha épp úgy hozza a helyzet, hogy nincs rá szükség? Jó-jó, tudom, hogy nem mondtam... de most már mondtam :o) :o)

Mindjárt az elejére egy üde színösszeállítás:

Bézs textilbőrből...


Naná, hogy van a táska hátsó részén kívül egy cipzáros rész :o)
Ahogy persze a belsejében is ;o)
Mármint az osztott zseben kívül... :o)








A táska méretei pedig:

szélessége alul: 23 cm
szélessége felül: 30 cm
magassága: 27 cm
talpszélessége: 10 cm

Szerintem ideális a mindennapos használatra ;o)







* gi hátőőőő... kéremszépen... ez a neve annak a rendkívül erős fehér szövetből (vászonból?) készült ruházatnak, amit a legtöbb keleti harcművészeti ágban viselnek a delikvensek :o) Tudjátok, az a fehér nadrág és felsőrész, amit pl. a judo-sok cibálnak egymáson :o) :o) :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése