Oldalak

2014. február 14., péntek

Borzalmas...

... csúszásban vagyok... kiszabva, félig kész állapotban a megrendelések... mindössze két táskát tudtam befejezni a héten. Gigim lerottyant a héten kicsinyt, és Édesanyámnak is szüksége volt rám betegsége(i) okán :o(

De már szinte tudomásul veszem, hogy nekem nem szabad beütemeznem semmit az égvilágon, mert akkor teljesen bizonyos, hogy borul minden... rá kell szoknom, hogy csak simán hagyom, hogy sodródjam az árral... hagyom, hogy minden történjék körülöttem...

Viszont, ha már így beharangoztam, hát mutatom a két táskát, amik esetében sikerült elvágnom az utolsó cérnaszálat is. A két táskát egy megrendelő kérte, és az elküldött fotókra egy olyan pozitív hangvételű, csupa lelkesedés levelet kaptam viszontválaszként, hogy ihaj :o)

A kérés az volt, hogy A/4-es méretű füzetek, dossziék beleférjenek, így a Medium Bag-et céloztuk meg. A másik kérés úgy szólt, hogy mandalás táska legyen, míg a harmadik kérés... na az egy nagyon helyes történet volt :o)

A legeslegelső megkeresés a megrendelő részéről úgy szólt, hogy lehetne-e szó arról, hogy ezt a designer textilt világosszürke textilbőrrel kombinálva varrmányoljak egy táskát. Minő véletlen, már korábban megrendeltem ezt a textilt, sőt le is szabtam a mostanában általam preferált táskához... ahamm... az kicsi a Medium Bag-hez... viszont maradt egy "leeső" mégis bőven használható darab... véletlen-e vajon, hogy a szélessége éppen a Medium Bag-hez szükséges méretű volt? De csak egyetlen darab...

Így visszakérdeztem, hogy működhet-e a dolog oly' módon, hogy a táska alsó és hátsó része textilbőr lesz. No, mielőtt elfeledem... leveleztem ezt úgy, hogy nem volt még világosszürke textilbőröm ;o)
Aztán levődött az is, varrtam is belőle már egy táskát, hirtelen felindulásból :o)

Miután megvolt a zsákmány (t.i.: a világosszürke textilbőr), összefotóztam a két anyagot, és a megrendelő örömmel rábólintott. Közben persze letárgyaltuk a mandalás táskát is ;o)
(jajj... csapongok össze-vissza... bizonyára a szétszórtságom az oka, hogy képtelen vagyok időrendbe szedni a történéseket, a gondolataimat)

A lényeg viszont az, hogy kész vagyok a két táskával, és ha nem dönt le a lábamról az a valami, amitől napok óta orrhangon beszélek és ráz a hideg... nos akkor talán a hétvégén utolérem magam...

Addig viszont mutatom a szürke-rózsaszín táskát:

Két füle van, ami elég hosszú ahhoz, hogy vállra lehessen venni, plusz van egy lecsatolható pántja, ami szükség szerint állítható hosszúságú, hogy a táska akár keresztben is viselhető legyen.
Naná, hogy van a táska hátsó részén egy cipzáros zseb, naná, hogy van a belsejében is egy cipzáros zseb, és naná, hogy van egy osztott zseb is ;o)
Méretét tekintve: simán, kényelmesen beleférnek az A/4-es méretű holmik (meg még mi minden más ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése