Oldalak

2014. február 14., péntek

Míg a fotókat...

... válogattam (igen, bizony, hogy nem kis munka... kismillió fényképet készíteni, hogy azokból aztán néhány megfelelőnek találtassék...) szóval, míg molyoltam azzal, hogy melyik lenne a megfelelő, ja nem is akkor, hanem amikor már megvolt, hogy melyik megy a blogra és a facebook oldalra és a fotóprogrammal szöszöltem, nézegettem a lehetőségeket, és próbálgattam egyiket másikat :o)

Ilyen lenne a két táska (ez és ez ), ha nem varrmányoltam volna őket, hanem egyszerűen lefénymásolom :o) :o) izé.. tudom, bugyuta felvetés, de végülis miért ne? Ma, Valentin napon mindenki bugyuta szívekkel kidekorált cuccokat posztol, meg küldözget (ami nem baj, de mi nem tartunk Valentin napot), akkor én miért ne buggyanhatnék meg egy rövid időre? :o)

Szóval lefénymásoltam ezt a két táskát:
És íme, itt a fénymásolat:





Mindenkinek kívánok Boldog Táskafénymásoló  Megbuggyanós Valentin napot ;o)
:o) :o) :o)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése