Oldalak

2014. február 21., péntek

Jééé...

... ezt a táskát elfelejtettem megmutatni Nektek...

Pedig mondhatni, rég készült, ugyanis elviekben - ha a posta ezen csomag esetén nem packázik - már a megrendelőnél van :o)

Ebből a designer textilből korábban készítettem már egy Midi Bag-et, méghozzá oly' módon, hogy a táska alja és felső sávja textilbőr volt, míg a táska elő-, és hátlapja designer pamut.
Hamar, már a facebook oldalra felrakást követően gazdára talált.

No, ezt a képet meglátva ragadott klaviatúrát a megrendelő, és jelezte, hogy ilyet Ő is, mert szerelem első látásra :o)

Szokásomhoz híven azonban épp annyi anyagot rendelek, hogy egy táskát tudjak elkészíteni, hiszen nem varrmányolok két egyformát, és kiráz(na) a hideg a sorozatgyártástól (nem is vállalnám, jegyzem meg gyorsan, még mielőtt... :o)

Szóval, hogy szavam ne feledjem, jeleztem, hogy akkorka darab textilem maradt, amiből csupán a táska előlapja kerül ki, míg a táska alja, felső része és hátlapja textilbőr lenne.
A megrendelő pont így gondolta, úgyhogy feltűrtem ismét a (nem létező) ingem ujját és elkészítettem ezt:


Midi Bag ;o)
Kifejezetten hevederrel kérte a pántot, mert tapasztalata szerint ez az igazán strapabíró.
(és bár technikai részlet, és nyilván nem mindenki kíváncsi rá, de, mert én ilyen szómenéses firkász vagyok, azért csak elmondom, hogy a hevedert mélyen eldolgoztam, túlbiztosítottan levarrtam a táska belső felénél, így garantáltan nem fog elszakadni, kiszakadni, elfesleni akkor sem, ha degeszre van tömve ;o)





A megrendelő a táskát a bal oldalán hordja, ezért megegyezően a Don Quijote-s táskával a cipzár fordított módon került bevarrásra, így bal oldalon viselve is elölről* nyílik :o)
A táska hátulján óriási cipzáros zseb kapott helyet (és persze a belsejében ott az osztott és a cipzáros zseb is, ahogy a kulcstartó karabíner)



És kész, ennyi... ebből a textilből kifogytam, egy kis darabka maradt, ami talán-talán egy neszeszerre lenne elegendő.. ha varrnék én olyat... de nem szoktam :o) :o)

 
* tudniillik, ha alapból úgy varrom, ahogy a magamét varrnám, márpedig én jobb oldalon hordom a táskám, szóval akkor a bal oldalon viselő bizony hátulról nyitná előrefelé a cipzárt... de, mint mondtam, ahogy a balkezesek sem lehetnek hátrányban, úgy a táskát bal oldalon viselők sem szenvedhetnek hiányt a komfort-, és biztonságérzetből :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése