Oldalak

2014. február 20., csütörtök

Keresztszemes ha...

... táska :o)

Bizony.
El sem merem mondani, hogy milyen rég volt, hogy megkeresett egy nagyon kedves olvasóm, aki nem mellesleg kreatív Édesanya, hogy elvállalnám-e az elgondolásának "táskába varrását".
Igen volt a válaszom, bár így utólag be merem vallani, hogy önmagamnak is meglepetést okoztam a bátorságommal :o)

Betty maga is blogot ír, ahol megmutatja kreatív énjét.
De, hogy szavam ne felejtsem... elárulta, hogy az a keresztszemes hímzése, amelyet táskán szeretne viszontlátni, sokat jelent számára...

Na ekkor indult csak be nálam igazán a görcsölés...

Megkaptam az általa küldött csomagot, kibontottam, majd gondosan összehajtva a polcra tettem, várva az ihletet...

Az idő telt és múlt könyörtelenül, de nekem valahogy nem jött az a bizonyos érzés... tudni kell ugyanis, hogy Betty teljes egészében rám bízta, meglehetősen nagy bizalommal.

Újabb hetek, hónapok teltek el, miközben elkezdtem újabb anyagokkal dolgozni, s beköszöntött a textilbőr korszak az életembe... jöttek újabb táskafazonok, jöttek a megrendelések... és bizony volt idő, hogy hetekre megfeledkeztem a rám váró feladatról...

Múlt héten azonban kaptam egy e-mailt.
Betty volt, és reménykedő, mégis bizonytalan szavakkal megkérdezte tőlem, hogy lesz-e Neki táskája.... sűrű levélváltások, fotóztam textilbőröket, kaptam skiccet, és egyszerre beindult valami...

És megszületett - cirka egy évvel azután, hogy a csomagot megkaptam - az a táska, amelyet Betty álmodott meg...

A mostanában preferált fazon, csupa textilbőrből, a Betty által készített gyönyörű keresztszemes hímzéssel.

Én szeretem... hovatovább... imádom :o)


A keresztszemes hímzésen Cervantes Don Quijote-ja szerepel Rocinante nevű lován, az Ő hűséges Sancho Panza-jával és annak szamarával, bár őszintén szólva szerintem egyértelműen és világosan felismerhető.

A hímzés színei nagyon szépek, visszafogottak, és az én elgondolásom szerint pont a színek miatt... nem is annyira a két szereplőt, sokkal inkább azt láttatja, ami "mögöttük van"... ha értitek mire gondolok :o)

Egy szó, mint száz: boldog vagyok, hogy elkészíthettem ezt a táskát, megtisztelő volt. És köszönettel tartozom Neked Betty... a türelmedért, a rendíthetetlen bizalmadért, a kitartásodért.... Köszönöm!

Technikai részletek: két füle van, aminél fogva vállra vehető, akár kabátban is. Állítható hosszúságú, és amúgy lecsatolható pánttal rendelkezik. A táska hátsó felén cipzáros zseb. A táska belseje színben harmonizáló pamutvászonból készült. Belül mindkét oldalon van zseb, egyik oldalon két részre osztott, másik oldalon cipzáros. A táska úgy készült, hogy megrendelője a bal oldalán viseli a táskáit, ennek ellenére a táska cipzárja elölről nyílik hátrafelé, mert, ahogy a balkezeseket nem részesítjük hátrányban, úgy a bal oldalon táskát viselőket is megilleti minden kényelem ;o)
No, még annyit: a táska előlapján, a keresztszemes hímzés nem véletlenül nincs a táska mértani közepén... a megrendelő így kívánta, és igaza van :o)



















5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!!!!Mindkettőtöknek gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Húú Szilva, ez nagyon nagy ötlet és csodás a kivitelezés - mint mindig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Patrícia :o)
      Ha Te mondod, ismerve az alkotásaid, akkor bizony úgy van ;o)
      A megrendelő nevében is köszönöm!

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, legfőképpen pedig Neked, Szilva!

    VálaszTörlés