Oldalak

2014. február 5., szerda

Kerestem...

... egy ideje, hogy milyen textilbőr illene ehhez a(z ismét retro érzést keltő) designer textilhez...

Volt itthon egy falatnyi grafitszürke textilbőröm, ami jó lett volna, ha nem egy falatnyi lenne a mennyisége... viszont külföldről újabb adagot beszerezni hosszú várakozást igényelt volna, én meg már nagyon el akartam készíteni ezt a táskát.

Múlt heti budapesti árubeszerzés* alkalmával a Zuram** (aki úúúútálja, ha így emlegetem, de akkor már csakazértis :o) :o) :o) meg én tudom, hogy nem "úúúgy" értem, hanem teljesen pozitív gondolattal írom le így :o) szóval a Zuram találta ezt a világosabb szürke*** textilbőrt, amiért hála és köszönet Neki :o)

Szóval ez lett a végeredmény... két fülű, állítható - és egyébként lecsatolható - pántos táska, a mostanában általam oly preferált fazonban:
























*  hamarosan sorra kerülnek az új szerzemények is, vannak új színek.. hajjaj, de még milyenek ;o)

** akinek a becsületes (kereszt)neve egyébként András, és imádom a nevét, de a Zuramként emlegetni is imádom :o) :o)

*** tanakodom erőst, hogy galambszürke-e, avagy egérszürke-e :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése