Oldalak

2012. június 30., szombat

Ama bizonyos...

...Piroska :o)

Egyszerű, és mégis szép, szívemnek kedves varrmányom. Azért is, mert és még másért is...de ez az én titkom marad...és egyébként sem vagyok biztos abban, hogy bárkit is érdekelne a születése története...

A lényeg:
a szabásminta a már ismert paraméterekkel rendelkező; az anyag a szeretett "széppiros" apró fehér pettyes pamutvászon; a - táska mindkét oldasán "repkedő" pillangókat kétoldalú ragasztófátyollal és sűrű cikk-cakk öltéssel rögzítettem; a táska "szájánál" nem csak egyszerűen levarrtam, hanem a pillangók színével harmonizáló élénksárga cérnával, díszítőöltéssel tűztem :o)
Ja, és természetesen ebben is van sűrű szövésű táskamerevítő, hogy a táska ne legyen, "lottyadt-puhány" :o)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése