Oldalak

2012. június 22., péntek

Nagyon nagyon...

...bosszantó tud lenni, ha a városban - ahol lakom - egyik kreatív boltban sem lehet kapni táskamerevítőt :o(

Három üzletet ismerek itt helyben, és mindhárom helyen "ellátják" a hobbivarrónőket.
Azaz vannak csodálatos, szebbnél szebb textilek, szalagok, kétoldalú ragasztófátyol az applikációhoz, zsinórok, gombok, zippzárak, eszközök, stb. Nos a három bolt közül kettő alapból nem tart táskamervítőt, sőt, gyakorlatilag úgy néztek rám tegnap, mint a gázálarc, mikor mondtam, hogy mit is szeretnék.

A harmadik üzletben, ahol egyébként mindig is venni szoktam, én hoztam el az utolsó - megmaradt -  90 cm-t múlt héten pénteken. Vettem volna én többet is, de valaki "elorozta" előlem :o) és csak ennyit "hagyott".

Erősen viszket már a tenyerem, kezdenek előjönni az elvonási tünetek :o)
A ficni fecni táskamerevítő darabok is fogynak, mert jobb híján apró zsebkendő tartókat varrok...

Ehhh, néha nehéz függőnek lenni :o)

(Hamarosan teszek ám fel képeket is, az eddig elkészült és el nem adott (ajándékozott) varrmányaimról.)

Szilva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése