Oldalak

2012. június 30., szombat

A macska...

...akinek úgy köszönnek, hogy Hello (Kitty)...

Az úgy történt, hogy korábban (cirka 1 éve) kigondoltam, hogy varrok egy bizonyos valamit, amin rajt lesz az a bizonyos száj nélküli cica. A gondolatot tett követte, sablon rajzolás, vagdosás, textilre rajzolás, kivagdosás, majd itt vége is lett a lendületnek...leginkább azért, mert nem az a tipikus "körbecikkcakkozom a kört, négyzetet, stb" feladat. Kicsit összetettebb (főleg, ha az ember maximalista), kicsit hosszadalmasabb, ami nem is lenne baj, csak aztán rájöttem, hogy az a valami, amit én varrni akarok, nem ér ennyit...így aztán szépen pihentek a szekrény egy félreeső zugában a Kitty névre hallgató cicák...gond nem volt rájuk, nem nyávogtak (elvégre nincs szájuk :o), enni sem kértek (talán mert nem tudnak mivel :o)...

Aztán néhány hónapja gondolkodtam, hogy mi lenne, ha egyet közülük próbaképp megcsinálnék úgynevezett 3D-s változatban, de tényleg csak amiatt, hogy lássam milyen... A gondolatot tett követte, elkészült a viles-el "alábélelt szisza... aztán elfogyott az ihlet. Szóval egy ilyen, meg sok olyan Kitty-m volt már a szekrényben.

Aztán jött a táskavarrás, és mivel sem most, sem a későbbiekben nem szeretnék sablont gyártani, szeretném, ha minden egyes kislány táska és női táska egyedi lenne, elkezdtem tervezgetni. Eleinte fejben, aztán később papíron...és ekkor beugrott - a sokadik táska elkészítését követően - hogy mi lenne, ha a cicákat felapplikálnám a táskákra. Elvégre a kislányok szeretik Kitty-t, hisz az eredeti ötletem is az én Gigim miatt született. Nos, a gondolatot tett követte, így hoztam Nektek 3 új példányt.

Minden egyes "elem" kétoldalú ragasztófátyollal lett rögzítve, és a megszokott módon körbecakkoztam annak érdekében, hogy el ne tudjon "szökni" :o)

Íme:



Az elmaradhatatlan dísz a táska oldalán...a szalag :o)


Ennek a belsejébe is varrtam zsebet természetesen, ami az apró kincseket (hajcsat, fésű, karkötő, nyaklánc, stb) hivatott "őrizni".




A többit csak képekben mutatom:





Ezen a táskán van az első 3D-s macsek :o) Ő az, akit "alábéleltem" vliessel...
Őszintén szólva, nem Ő a kedvencem, szerintem nagy a szeme, noha az eredeti cic szemének méretéhez, az övé áll a legközelebb :o)



Valamiért erről a táskáról nem készült olyan fénykép, amin látszik a belseje, de remélem elhiszitek, hogy a rózsaszín fehér kockás textillel béleltem, és van benne zseb is :o)






9 megjegyzés:

  1. Próba a részemről, hogy a beállítás sikeres volt-e, s valóban nem szükséges regisztráció és belépés ahhoz, hogy valaki kommentet tudjon írni. Bár őszintén szólva, boldog lennék, ha minél több olvasómat ismerhetném legalább a neve alapján :o)

    Szilva

    VálaszTörlés
  2. Szilvia! :)

    Ahhoz nem szükséges Blog/belépés, stb, hogy kommentelhessen valaki.

    Viszont... akik Blogosok, és alkotók, azok mind feliratkoznak azokra a helyekre, amiket olvasgatni szeretnének.. mert akkor automatikusan hozza nekik mindig az új bejegyzéseket :) és ez így nagy könnyedség és öröm :)

    De nem akarok én itt okoskodni ám... csak pozitív tanácsokkal szolgálni.. és azt is csak akkor, ha szívesen fogadod :)

    vanessza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vanessza, ne mondd, hogy okoskodsz. Először is: Neked köszönhetem, hogy egyáltalán kikerült az oldalamra ez a követhetőségi/feliratkozósdi bazbilinga :o) Másodszor: nagyon szívesen veszem, sőt nagyon várom az észrevételeket, hozzászólásokat, építő jellegű (vagyis nem a vitriolos, rosszindulatú, ne adj' Isten irigy) kritikákat. Szeretném széppé, jóvá tenni a blogot, hogy mindenki kedvvel, és örömmel olvassa, s térjen vissza időnként (uram bocsá' várja a következő posztokat)
      Szóval ha bármi észrevételed, vagy javaslatod van, kérlek ne tartsd magadban, hidd el örömmel olvasom :o)

      Törlés
  3. Szilvi!
    Mennyibe kerül az alsó kistáska?
    Köszi: Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2.350.- Ft-ra gondoltam, de nagyon szeretném, ha elmondanád (és mindenki más is), hogy mi lenne az az ár, ami elfogadható a vásárlók, érdeklődők számára.

      Az ilyen, applikált táskáknál kb. 4-4,5 óra munka az elkészítés úgy, hogy folyamatosan csinálom. Az anyagköltséget minden táskánál kiszámolom, illetve órabérnek, szerintem elég szerényen 350-400.- Ft-ot veszek figyelembe. Reális ez szerinted, vagy nagyon drága...

      Nagyon várom a véleményed, véleményeteket!

      Pusz: Szilva

      Törlés
    2. Teljesen jó ez az ár/ezek az árak!!!
      Én biztos vásárlód leszek,sőt a tesóm kislányának szeretnék egy ilyen cicásat,de majd megbeszéljük:)

      Pusszancs:)

      Törlés
    3. Rendicsek :o)
      És köszönöm a visszajelzést az árakat illető bizonytalanságomra :o)

      Pusz: Szilva

      Törlés
  4. Szerintem határozottan szimpatikus az ár. Sőt.
    Viszont ez az ár gondolom a gyerektáskákra vonatkozik, mennyibe kerülnek a felnőtt változatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A felnőtt változatnál kicsivel több az idő, amit ráfordítok, s nyilván több az anyag benne a méret miatt, így azokat - díszítéstől függően - 3.500.- Ft körül gondolom :o))

      Törlés