Oldalak

2012. június 26., kedd

Megkerestek...

...többen (amit hálásan köszönök), hogy látnák szívesen egyben is a gyerektáskákat.
Kettőt kellett aludnom rá, ma reggel viszont 5.45-kor felkeltem, és úgy határoztam, hogy lesz, ami lesz...

Amit feltétlenül szeretnék elmondani:

Minden táska 100% pamut anyagból, konkrétan pamutvászonból, táskamerevítő használatával készül (hogy tartása legyen). Áztatva (mosógép agyoncincálná, összgyűrné), kézmeleg vízben mosható, a vasaló kb. 2 fokozatán gond nélkül vasalható.
Vasalásnál - ha óvatos vagy, vagy félős, mint én - tehetsz a táskára egy régi, nem használt, pamutvászon lepedőt, hogy azon keresztül "bonyolítst" a műveletet :o)

Nagyjából 3-8 éves korosztályú, ovis-kisiskolás lánykáknak való a mérete miatt (már tervezés alatt a kamasz és felnőtt méret is, úgyhogy nem kell soká várni, hogy ezeket is megmutathassam :o)

A konkrét, centiméterben megadott méret:

szélessége varrástól varrásig: cca. 30 cm
magassága a felső szélétől a talpáig: cca. 20 cm
fülei hossza: cca. 25 cm

Gigi kislányom szokásaiból kiindulva, aki maholnap 6 éves lesz, és büszke óvodás, ez a kislánytáska tökéletes megoldás lehet az oviba kötelezően cipelendő "kincsek", plüss-szörnyek khmm, alvósállatkák, és egyéb felbecsülhetetlen holmik elrejtésére :o)

Giginek nagyon bejön (persze nekem is, mert így szabadok a kezeim, nem kell egyik kézben a Kis Bundást (Ikea-s vadászgörény), másik kézben A Pelust (gyűrött textilpelenka, az alvás elmaradhatatlan kelléke) szorongatva trappolnom az óvoda felé...mert persze az én édes gyémántszemű kislányom csak addig lelkes, amíg felkapja Őket...utána max. 3 perccel: "Anya, megfogod Őket?"... :o))

Naszóval az oviban való debütálás az általam vártnál fényévekkel jobban zajlott, mert a kislányok fülig érő szájjal, szeretném hinni, hogy irigykedve tapogatták, s lelkendeztek nagyokat...remélem otthon is "reklámozzák" a varrmányaimat :o)

És akkor néhány kép, néhány táskáról...egészben :o)

Háá, és mindjárt az elején egy olyan fénykép, ami kitűnően megmutatja, hogy fotózni sem nem tudok. Eleddig ez az egyetlen olyan táska, ami áthajtható tetővel készült. A füle 50 cm hosszú.


Húúú, ezen nagyon látszik, hogy a lepedő, ami háttérként szolgált, bizony még vasalás előtt van :o( Elnézést kérek, nagyon gáz, tudom...)

Amúgy ezek a táskák akár testvérek is lehetnének, vagy épp testvérpárnak is megfelelhetnének :o)
Méretei a fenti bejegyzésben szerepelnek.



Ők nagyon bohókásak, bár igazából nekem tetszenek, s remélem valaki hozzám hasonlóan szeretni fogja Őket. Ami fontos, biztonsági játékos révén, az applikált "foltok" (jelen esetben szívek) mindig kétoldalú ragasztófátyollal vannak felvasalva a táskákra, majd ezt követően még levarrom őket sűrű cikk-cakk öltésekkel.

És íme, a jelenlegi kegkedvencebb, legszerelmetesebb textilből készült táska-pár. Szereti...szeretni fogja valaki Őket?

Hihi, Ők ketten nem testvérek, és mégis... én vagyok a szülőanyjuk :o))))
Eredetileg esetükben is szerettem volna egy-egy fordított "mintájú" párt készíteni, de a lila esetében hátrahőköltem, hogy talán még ennél is lilább lenne, a rózsaszín kockásnál viszont megszületett a testvér, azonban Angélám nemes egyszerűséggel közölte, hogy "Anya, ez a varrmány az enyém!" és már vitte is :o)
A liláról még annyit, hogy applikálásnál szeretek szabálytalankodni, így a kis foltvirágok nem azért ilyen szabálytalanok, mert nem tudnék összehozni egy mértani pontosságú sablont, hanem azért, mert szándékosan ilyen kis "összevisszára" rajzoltam őket...

Mára ennyi, mert bár készültek az elmúlt napokban újabb táskák, szalmaözvegy vagyok, a Zuram eltávon, a fotómasinájával együtt :o)))

Szép napot Mindenkinek!

Szilva






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése