Oldalak

2012. június 30., szombat

Készültek...

...újabb varrmányok, csak nem volt fotóapparát, amivel megörökíthettem volna őket, ez hát az oka annak, hogy az elmúlt napokban nem készült újabb bejegyzés. Elvégre egy blog akkor igazán színes és érdekes - pláne, ha kézműveskedéssel, varrással kapcsolatos - ha megfelelő mennyiségű fénykép is megmutatja az "eredményeket".

Jöjjön hát az első, szintén kislányoknak készült táska, melynek hamarosan mutatom a "testvérét" is.
Szerettem készíteni, hisz ahogy már említettem, ezek az apró virágmintás anyagok nagy kedvenceim.

A táska a "szokásos" szabásminta alapján, a már korábban leírt méretben készült 100% pamut, kiváló minőségű textilből, belsejében piros tűpettyes (szintén 100% pamut) béléssel, és zsebbel az apró(bb) kincseknek. A táska tartását bevasalt táskamerevítő biztosítja.


És két kép, hogy az apró, de fontos részletek is láthatóak legyenek, úgymint az elmaradhatatlan - és általam rajongásig szeretett, a táska bélésével harmonizáló - szalag, valamint, az említett belső zseb.




Fontos tudnotok, hogy bár szeretek fotózni, tehetségem nincs hozzá, így a képek nem olyanok, minha profi fotós készítette volna őket...ezért elnézést kérek :o)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek a táskák, Szilvus! Az én lányaim teljesen bele szerettek egyikbe-másikba.
    Kérjük a többi képet is :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy írtál, végre egy megjegyzés :o) Már nagyon vártam, és remélem, hogy sokan felbátorodnak majd, s merik hallatni a hangjukat...
    Puszi: Szilva

    VálaszTörlés
  3. Biztosan, biztosan :) De, ha esetleg kivennéd a "szóellenőrzést", akkor sokkal gördülékenyebben mehetne a dolog :)


    Minden nagyon szép! :)


    Köszönöm: vanessza

    VálaszTörlés
  4. Vanessza :o)
    ezen a megjegyzésen átsiklottam, de a gmail-en hál' Istennek szembesültem a mulasztással, gyorsan rohantam is az "irányítópultra", s beállítottam.

    Olyan jó, hogy így terelgetsz, segítesz. El sem hiszed milyen jóleső érzés, hogy segítesz :o)

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Húú, kicsit sokszor szerepel... szóval mínusz egy segítesz :o)

    Legyen mondjuk: ...jóleső érzés, hogy figyelsz rám :o)

    VálaszTörlés