Oldalak

2015. február 15., vasárnap

Retro Párizs táska

Legalábbis ez jut eszembe erről a design textilről :o)

Mondhatni kalandos úton jutottam hozzá..

Mikor ezt a táskát készítettem, illetve pontosabban, mielőtt elkészítettem, sokat és hosszasan egyeztettünk Ágival, hogy Párizst idéző textilből szeretne táskát. Amit szeretett volna, már elfogyott, így kértem egy kedves ismerősömet, ha Budapesten jár (mert gyakrabban jár, mint én), nézzen be a szokásos helyekre, s kutakodjon kicsit ebben a témában :o)

Akkor találta ezt a textilt, amikor Ági már rábólintott az Eiffel torony mintájú design textilre.
Így mire megérkezett (amit Rita ezúton is újra köszönök Neked!), csak a polcra volt beutalója :o)

Sokszor került a kezembe egyébként, de valahogy sosem kapott el a gépszíj, hogy bele is nyisszantsak.... mígnem néhány hete... leszabtam, merevítettem... aztán úgy, ahogy volt, visszatettem a polcra. Megakadtam ugyanis, hogy barna vagy fekete textilbőrrel társítsam vajh' :o)

Aztán - ha jól emlékszem - két hete, de lehet, hgoy már három is van... a sarkamra álltam (hahaha) és azt mondtam magamnak, lesz, ami lesz én ezt az UFO-t befejezem.

Fekete lett:

Persze ez nem klasszikus párizsi mintás... sőt, ha jobban megnézem, abszolút nem az.... nekem mégis valahogy Párizs ugrik be, ha ránézek :o)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése