Oldalak

2015. február 19., csütörtök

Harmadik felvonás...

... és holnap jön a negyedik is ;o)

Szürke és türkiz textilbőrből készítek táskákat nagy elánnal, Mini Bag méretben.
Megrendelésre.
És, mert a megrendelő nagyon messziről érkezik, gondoltam kínálok választási lehetőséget :o)

Szóval jöjjön a következő:


Jobb oldalon való viseletre készült ez is, állítható hosszúságú pánttal, mert a jövendőbelije keresztben viseli. Ezen túlmenően, ahogy megszokhattátok, a táska hátsó részén cipzáros zseb található.
A táska belsejében egyik oldalon egy két részre osztott zseb, míg a másik oldalon egy cipzáros zseb van. A táska természetesen cipzárral záródik ;o)

Erről a motívumról, illetve az eddigiekről... fogtam egy fehér lapot és elkezdtem rajzolgatni, skiccelni... aztán radíroztam és újrarajzoltam... majd fogtam az ollót és.... és teljesen máshogy vágtam ki, mint ahogy eredetileg megrajzoltam :o)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése