Oldalak

2015. február 16., hétfő

Bagolymánia...

... érte el a lányomat :o)

Így keresett meg az én kedves törzsvásárlóm múlt héten.
Hozzáteszem, hogy egyébként általános iskolában évfolyamtársak voltunk, középiskolában pedig osztálytársak :o)

Így bizonyára értitek, hogy egyrészt megtiszteltetés számomra a bizalom, amit Mariann részéről érzek, másrészt a szokott maximalizmusomat emeljük - minimum - négyzetre, hogy értsük, mennyire meg akartam felelni...

És itt jön a csavar.

Instrukció, elvárás nem volt (ilyenkor kezd hullani a hajam*), csupán információ.
Kettő:

- bagolymánia
- kedvenc színe a kék

Persze megkértem Mariannt, legalább azt fürkéssze ki, melyik oldalon hordja a leányka a táskát :o)
Közben persze beszélgettünk is, naná :o)
Kiderült, hogy van egy kis laptopja, amit szívesen magával visz alkalomadtán.
No, akkor a méret is belőhető :o)

Így aztán hamar leszűrtem a legfontosabb információkat és, mert cirmókálta a fantáziám, nekifogtam..

Bal oldali viseletre készült táska, ami ugye a cipzárok nyitási iránya miatt fontos.
A táska vállpántja állítható hosszúságú, mert a kicsilány keresztben fogja hordani.
Hátulján cipzáros zseb.
Belsejében egy osztott és egy cipzáros zseb.
Kék színű textilbőr.
És baglyok.
Naná ;o)

Én imádtam készíteni, annak ellenére, hogy csak a baglyok rajzolgatásával** eltöltöttem cirka 1,5-2 órát, hogy aztán fél napig textilbőrre rajzoljam és kivágjam, majd újabb fél nap alatt minden elemét egyesével applikáljam a táskára :o) Babra munka volt, de megérte, mert nekem, felnőtt szemmel is nagyon tetszik :o)

Íme a táska:



* Mert jó szabadon alkotni, de azért, ha a végcél körvonalazva van, a pálya nem olyan egyszerű...
** Szabad kézzel rajzoltam, bár inspirációt a neten gyűjtöttem, sok-sok fotót végigböngészve, míg végül a meskáról lubettdekor alkotó ezen képe tette rám a legmélyebb benyomást. A képről a csokornyakkendős és a masnis bagoly volt a préda :o) A végeredményen látszik a különbség... vagyis, hogy mennyire (nem) vagyok én ügyes szabad kézi rajzoló...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése