Oldalak

2014. május 30., péntek

Tök érdekes...

... megkeresést kaptam.

Egy megrendelőm beleszerelmesedett egy (na jó, igazából két) designer* textilbe, az e-bay-en.
Üzenetet küldött, megkérdezve, hogy lehet-e szó olyasmiről, hogy megrendeli, aztán továbbküldi nekem, én meg jól megvarrmányolom a vágyott táskát.

Végül nem tudott dönteni a két textil között, így megrendelte mindkettőt, ahogy aztán a két táskát is.

Ő még nem látta, vélhetően vagy itt a blogon, vagy a facebook-on fogja először észrevenni, hogy szembenéz Vele a táskája :o)
(bezzeg ezt megírtam Neki, mármint, hogy "hamarosan töltöm a blogra és a fb-ra) csak disznófülű kutyatatár módon a fotókat nem csatoltam az e-mailhez :o)

Szóval az első táska emigyen néz ki (a kérések a fotón látszanak, ugye ne részletezzem?)

Nah, jó, azért csak nem bírom ki :o)
Szóval a táskát bal oldalon fogja viselni a tulajdonosa, így bal kézzel lehúzva a cipzárt (ami a táska elején függőlegesen van, ha egyébként nem látszana elég egyértelműen :o) :o) :o) szóval előrefelé tud a hatalmas zsebbe belenyúlni ;o)

 A táska hátulján egy irgalmatlanul nagy cipzáros zseb van :o)
Bal oldalon viselve a táskát, a cipp kocsi a cipzár bezárt állapotában elöl van, könnyen kézre áll...
Jajj, majd elfelejtettem... a táska hátsó része is designer textil... őőőőő, hogy látszik?
Mondtam már, hgoy sokat (és feleslegesen) beszélek? :o) :o)

Volt még egy kérés a megrendelő részéről... nevezetesen, hgoy a táska bélése is a designer textilből készüljön. Márpedig a megrendelő kívánsága számomra parancs ;o)
(ez meg itt alább egy rém ronda fotó, de a lényeg azért látszik... a bélés mármint :o)


Aztán lövöldöztem néhány közelebbi fényképet is, de nem tudtam eldönteni, hogy melyik legyen a kiválasztott, így ideborítom az összeset :o) :o) :o)


Nem mintha, ez az utolsó három kép nem pontosan ugyanarról szólna... :o) :o)
(jól van, néha jó hülyének is lenni... nemdebár?)


* Andover 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése