Oldalak

2014. május 20., kedd

Mr. Smith és az Ő...

... laptoptáskája...

Igen-igen, laptoptáska.
Téptem is a hajam (kis híján), miközben azon nyünnyögtem, hogy "kellett ez nekem?"
A Mr. ugyanis elválasztót kért a táskába.
Én meg olyat nem tudok.
Nem tudtam.
Hogy pontos legyek.

Most már tudok.

Igaz, hogy erre - éppen a tudok vs. nem tudok ügy miatt - várnia kellett jócskán.
A táskára is.
Meg arra is, hogy kiderüljön, hogy mégiscsak tudok :o)

(hjajj, mennyit kínlódtam, míg fejben körvonalazódott, hogy egyáltalán miképp álljak neki, milyen úton és merre induljak, hogy oda jussak, ahova szándékozom...)

A többi részlettel nem untatnék senkit :o)

Fekete textilbőr, teljes egészében.
Minimál díszítés az elején, ami elég aprólékos ahhoz, hogy eltartson a vele való molyolás jócskán sokáig...  (No, de, hogy pontos legyek, Mr. eredeti elképzelése/kérése az volt, hogy egy ismert munkagép márkájának betűi* szerepeljenek a táskán... pfff... nehogy már... olyan bárkinek lehet... ilyen meg ugye, csak Neki van...)

Ja, igen, a fotók... gigafos beállítás, vakító napfény... hogy nekem semmi nem jó...
Viszont, amikor szemből fotóztam, szinte visszatükrözte a rá vetülő tengersok napfényt, ilyetén módon a fényképen a táska konkrétan világosszürkének tetszett (tetszett a fenének, töröltem is az összes ilyen fotót :o) :o)

A laptoptáska hátsó részén - a kívánságnak megfelelően - egy ultragiganagy cipzáros zseb kapott helyet a laptop töltéséhez szükséges bazbilingáknak :o)

És a minta... hát az a szívem szottya :o)
A Zuram mondta is, hogy ha a megrendelőnek nem tetszik, Ő szívesen elhordja ;o)
Hát, nem lett az övé...
Amúgy, nem mellékes információ, hogy a laptoptáska belsejében, mindkét oldalon hatalmas méretű cipzáros zsebek vannak :o) Az elválasztó részen túl... merthogy az elválasztó, amely a táskát kétrekeszessé teszi, nos tulajdonképpen egy bazinagy hatalmas méretű cipzáros zseb ;o)

És ennél jobb fotót sajnos nem tudok mutatni róla...





Szóval Mr. Smith köszöni szépen, használja, belakta, viseli, hordja :o)
Ohh, ne feledjem... mérete kapitális, Dell laptop-ra szabott, emellett pasihoz méltó módon telepakolható mindenféle A/4-es méretű füzettel, könyvvel, magazinnal, és encsembencsemmel :o)






* Úgy is, mint dzsíszíbí :o) :o) :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése