Oldalak

2014. május 20., kedd

Egyébként...

.... egy csomó megrendelésen túl vagyok, amik úgy röppentek ki a kezeim közül, hogy csak néztem...
Míg az országban "vendégeskedett" az a hisztérikus nőszemély*, esélyem sem volt fényképeket készíteni. Vagyis de. Csak szarok használhatatlanok lettek volna. Akkor meg miért vesztegessem az időm rá? Így aztán hagytam a csudába. Két táskáról viszont esélyes, hogy kapok** fotót viselés közben és akkor majd jól megmutatom Nektek ;o)

Viszont még annyit szeretnék... nem fogok cizelláltan fogalmazni...

Mondjuk úgy, hoyg szolgálati közlemény:

Szóval, akinek nem tűnt eddig fel, annak most leírom, hogy ez az én blogom (mondom mégegyszer: az én blo-gom), ami alapvetően a táskák készítéséről, és nagyon kicsiny részben a magánéletemről szól. Tehát azok a tajparasztok, akik idejönnek, hogy hányjanak egy nagyot kommentekben egészen más témában... egyrészt húzzanak el a vérzivataros búbánatba, másrészt meg rossz hírem van: a moderáció működik, és marad is addig, amíg a férgese el nem kotródik innen.

Uff...



* tudniillik: Yvette
** ígéretet már kaptam :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése