Oldalak

2014. május 30., péntek

Régesrég...

... posztoltam, bár mutatni van mit ;o)

Tegnap nekiálltam késő este a posztot megírni, de annyira lenulláztam a nap végére az agyam, hogy zagyvaságokat írtam, így önmagam revizora lettem, és képletesen összegyűrtem a papírt, hogy a kukába hajítsam :o)

És akkor a képek jönnek, annyi hozzáfűznivalóval, hogy tablet táskát kellett készítenem az "olaszos textilből", méghozzá nyárra való, világos színű textilbőrrel. Nos, a vélhetően kellőképp slendrián hosszas számolgatás és szerkesztés ellenére, a táskahéj elkészültekor látszott, hogy kicsi lesz. Alacsony is, szűk is... kis híján a kukába csaptam, mikor is meglátta "valaki" és azt mondta, hogy "neneneeee!!!"

Így esett, hogy könnyű, nyári táska lett belőle, belsejében mindkét oldalon cipzáros zsebbel, vállra (is) vehető hosszúságú fülekkel. Afféle... beledobom a telefont, pénztárcát, iratokat, kulcsot és huss, futok a dolgomra táska :o)











A designer textil alapszínéből adódóan, nem fehér, hanem törtfehér textilbőrrel társítottam, valahogy a fehérrel összevesztek volna :o)

Úgy tudom, tetszik az új tulajdonosának ;o)



Megj.:  Nem, nem szándékosan fejeztem le a barna ballonkabátos csajt... a táska mérete miatt voltam kénytelen ilyen szörnyen brutális lenni... arra gondoltam, hogy inkább a vidám, integető lányzót hagyom épségben, ha már egyszer nyári táskáról beszélünk ;o) ;o)
Őszi kivitelben majd a vidám ruhást fejezem le és a ballonkabátos ússza meg :o) :o)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése