Oldalak

2013. május 13., hétfő

Itt a ...

második :o)

Ez a pamutvászon a pécsi Nyissz-Textől van, régóta várta, hogy testet öltsön valami módon...
Annyira szépnek találtam, és találom, hogy egész egyszerűen úgy véltem, hogy "bűn" lenne a táska belsejében, "bélés sorsra" kárhoztatni ;o)

A táska elejét megbolondítottam kicsit, naná, hogy szalaggal ;o)
És van egy apró - és új - titok is, lejjebb mutatom ;o)

 

 Nincs kitömve és kitámasztva... itt bizony látszik, hogy ez megáll a saját lábán :o)))
Ahogy mindig, most is: pamutvászonra táskamerevítőt vasaltam, plusz a centi vastag felvasalható vlies-t :o)


 Alsó része, ebből a csodálatosan szép árnyalatú, bézs textilbőrből készült :o)
 
 Zippzáros táska ;o)
Osztott zseb, kulcstartó karabíner :o)
 
És a titok... az egész, ahogy varrok, ahogy a táskákat készítem, ebben a kicsiny bilétában van megfogalmazva... és most már nyoma is van ;o)
 
Made With Love :o)  Always... :o)

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése