Oldalak

2013. május 7., kedd

Elő a ...

... farbával :o)

Ez olyan frappáns kezdet, nem?
Pedig aztán ha tudnátok, amit én :o)

Ma volt az anyák napi ünnepség az óvodában, és - minő ritka történés - készült rólam is egy fotó... és én most olyan, de olyan bátor lettem... nem is tudom miért, vagy hogyan, vagy hogyhogyhogyhogy...

Szóval előbújok ;o)
(nem ér nevetni, nem ér vastag combot észrevenni, meg tokát, meg ilyesmiségeket... jó? :o)))

Gigimmel:

 
Édes volt, és aranyos, és szuperügyes. Mondta folyamatosan a verseket, hangosan és szépen :o) És énekelt, és és és és... olyan nagylány már, hogy az eszem megáll... hisz' most született, s máris suliba megy... ohh, ezt még nem is írtam: felvették a hőn vágyott zenei tagozatos osztályba, úgyhogy szeptembertől a Kodály Zoltán Általános Iskola 1/C osztályában debütál :o)
 
Szóval, visszatérve... néhány hete még ilyen volt:
 

 
Hihi, itt meg még a pocakomban szolgált támasztékul Andrisnak :o) Bizony-bizony, az a nagy gömbölyűség bizony Angéla és Andris korábbi albérlete :o)
 
 No, mára ennyi, de azért remélem jobb így, hogy van arc is a név mögött ;o)
 
Jó éjt Mindenkinek!
 
Szilva
 
 

6 megjegyzés:

  1. Miket írsz! Gyönyörü a leánykád, nem esett messze az alma...! Büszke lehetsz Gigire! Gratula a zenei osztályos felvételhez! Hamar szalad az idö, ugye? Jó lenne azt a sok-sok szép pillanatot befogni egy üvegbe, majd újra elövenni- és most nem a fényképkeretre gondoltam ;)
    Olyan régen jártam Nálad (irulok-pirulok). Ísmét csak ámulok és bámulok! Azok a noteszos tákák..igen csak szemezgetek velük!
    Szeretettel,
    Kinga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinga :o)

      Olyan szépen, cizelláltan megfogalmaztad, amit érzek én is... üvegbe zárni, s néha kinyitni...

      Nem kell pirulnod, nincs miért :o)

      Elárulok egy (nem kimondottan) titkot Neked:
      nem iratkoztam fel egyetlen blogra sem, ez nálam afféle hüle szokás... könyvjelzők közt van minden fontos személy nálam :o)
      Este, mikor már nem zakatolhatok a varrógéppel, s időm is van, ideülök a gép elé, és végiglapozom a nekem fontos emberek blogját...

      És előfordul, hogy ez csak heti egy este, ahogy az is, hogy nap, nap után "vendégségbe megyek" Hozzátok :o)

      Úgyhogy előttem ne szabadkozz kérlek ;o)

      Puszi és ölelés Neked!

      Szilva

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ancsim :o)

      Köszönöm Neked... és milyen érdekes, hogy Te ismersz régről... nagyon régről :o)

      S most itt is "együtt vagyunk" és ez jó.. nagyon jó :o)

      Puszillak Titeket!

      Szilva

      Törlés
  3. Gratulálok a gyönyörű és okos kislányodhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva Kedves,

      Köszönöm! Nagyon köszönöm :o)
      Büszke vagyok mindegyik gyermekemre... mindegyikre másért... de mindenekelőtt azért, hogy vannak :o)

      Puszi,
      Szilva

      Törlés