Oldalak

2013. május 27., hétfő

Elmaradás 2.

:o)
De akkor már tudjátok, hogy valójában nem is az elmaradás miatt nem jelentkeztem, hanem azért, mert nem mutathattam... :o)

Na jó, ahhoz képest, hogy pénteki napon már a boldogságos tulajdonosánál volt a pink is és ez is itt, amit mindjárt mutatok (csak még előbb túltengek itt karakterszámot illetően)...
Mentségemre legyen, hogy családoztam a hétvégén... de úgy "Istenigazából"... együtt voltunk sokat, sokfelé... volt gyereknapi előzetes, volt nagy sportágválasztó, volt kaposvári Festők Városa Hangulatfesztivál, szóval volt együttlét :o) Meg kikapcsolódás, meg pihenés... bár ami azt illeti, egyik sétánk alkalmával annyira elkapott a szédülés, hogy le kellett ülnöm az egyik üzlet portálja elé, mert azt hittem rángatják a talpam alatt a talajt, s menten a betonon hasalok el... nem tudom mi lelt, nem tudom mitől szédültem* ... elmúlt estére...

Visszakanyarodva:

Az ünnepelt kívánsága eme táska vonatkozásában úgy szólt: türkiz kaporvirágos külső, világoskék alapon fehér pöttyös belső, fekete kord alsórész... igyekeztem...

 

 

 

 




* lehet, hogy elvonási tüneteim voltak a varrást illetően ;o)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis hétvége lehetett!
    A táska ismét fantasztikusan jól néz ki! Ùgy látom, egy kicsit más anyaggal, mint a megszokott :) Nagyon szeretem ezt a mintás anyagot, az én polcomon is megtalálható ;)Nagyon eltaláltad az aplikációt!!!

    VálaszTörlés