Oldalak

2013. február 10., vasárnap

Múlt héten...

... sikerült vennem ezt a kordot...

Egy olyan - helyi - méteráru üzletben jártam, ami mellett nap, nap után eljártam, valahogy mégsem akaródzott bemenni, korábbi rossz tapasztalat miatt (nem titok, a tulajdonosnő meglehetősen... khmmm... érdekesen áll hozzá a vásárlókhoz, meg úgy általában a Zemberekhez...).

Aztán gondoltam egy hirtelent :o) és nem jobbra kanyarodtam, hanem balra.

Mindössze 0,5 méter volt belőle, ami meglehetős szívfájdalom, hiszen amúgy a színe gyönyörű...
Remélem hoznak még, és akkor lehet, hogy legközelebb is betérek hozzájuk ;o)
Hogy ne felejtsem, képzeljétek, úgyszintén náluk vettem gyönyörű égkék kordot, a hozzávaló bélésanyagnak szánt pamutvászonnal egyetemben... Hamarosan mutatom, mit készítettem készítek belőle ;o)

Addig is a jónéhány napja kiszabott és táskahéj-ügyileg összeállított táska ma este végre elkészült.
Mentségemre szolgáljon, hogy közben volt egy iskolai farsang, meg egyéb dolog, ami okán egyszerűen időm nem volt hozzányúlni...

Íme:

 
 
 
 
 
Már a bolt polcán :o)
 

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése