Oldalak

2013. február 19., kedd

Égkék...

Ti hogy álltok ezzel a színnel?
Nekem mindig nagyon "bejövős" volt... van valami, ami mindig, minden alkalommal, minden módon megfog benne...

Ezt a kordot említettem pár nappal ezelőtt...
Íme az első kettő varrmány, mely belőle "született":
Már a polcon :o)




 
A második egy teljesen más méretű és - szerintem - más fazonú, naná, hogy zippzáros (ha már így belejöttem...) :o)
 

 
 
És akkor jöjjön a kettő együtt, mert ugyehogyugye más a fazon és a méret :o)
 
 
Az újabb fazon méretei, csak a pontosság kedvéért ;o)
 
Szélessége alul: 28 cm
Szélessége felül: 25 cm
Magassága: 30 cm
Pánt: 65 cm -113 cm
 
Naugyehogyugye? :o) :o)
 
Btw... már a bolt polcán ;o)
 
 
Szép estét Mindenkinek!
 
Szilva
 
 
 
 
 
 
 

 
 

2 megjegyzés:

  1. Sajnos ezt a színt sohasem tudtam "hordani", de a táskák ennek ellenére gyönyörűek, újabb minta, újabb fazon, kifogyhatatlan a kincsestárad!
    Ha rajtad múlna már ezerrel dübörögne a tavasz!

    VálaszTörlés