Oldalak

2013. február 24., vasárnap

Játékra hívlak ;o)

Igen, önző módon játszani szeretnék :o)

Feltöltöm ide a fényképeket, amik elengedhetetlenek a játékban való részvételhez.
A játékban résztvenni kívánóktól két dolgot kérek csupán:

  1. Légy kedvelője a facebook-on a SzilvaFolt Táskák oldalnak :o)
  2. Az ott közzétett játékfelhívás fotójánál írd le kérlek kommentbe, hogy milyen színösszeállítású táskát tudnál elképzelni, s milyen applikációt szeretnél rá. (Gyakorlatilag ötleteket várok, hogy kinek, mi lenne bejövős ;o)
A játék 2013. március 1-én 24.00 óráig tart, vagyis a péntek éjfélig beérkezett hozzászólók és like-olók közt kerül a nyertes kisorsolásra.
A nyertes nyereménye? Naná, hogy elkészítem számára az általa "megálmodott" és kommentben leírt táskát ;o)


A rendelkezésemre álló kordbársonyokat fotóztam le, és szeretném tudni, hogy a tavasz közeledtével milyen párosítással "számoljak".

Íme a fotók:






Gyertek játszani :o)

Itt a közvetlen link: JÁTÉÉÉÉÉK :o)

Szilva


5 megjegyzés:

  1. Mivel facebook-om nincs, ezért itt hagyok üzenetet, remélem, ez is elég. Nekem a fűzöld bársony a kedvenc, mivel tavaszrajongó vagyok, valami kis sárga virágot tudnék elképzelni dísznek (gólyahírt). De mivel úgy látom, hogy sárgád nincs, a hóvirág lenne szerintem a legszebb.
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Benne volt a neved a dunsztosüvegben... mert egyszerűen nem tudok szőrösszívű lenni...

      Van már sárga kordom is ;o)
      És én is tavasz és nyár rajongó vagyok, biztos a május 31-i születés miatt... ez olyan fordulópont a tavasz és a nyár között ;o)

      Szilva

      P.s.: elképesztően jó ötleteid vannak!

      Törlés
  2. Kedves Szilvia!
    WfS II. (ez is félkész állapotban... mondjuk, hogy műhelyfotó ;o)
    Kimásoltam a kép mellől, ami nekem nagyon tetszik. Szépek a táskáid és az anyagok is, nehezen tudnék választani :) De szerintem te nagyon jól teszed egymás mellé a színeket, mert ugye ez is fontos egy táskánál , nemcsak a forma és valakinek mindig "bejön" valamelyik összeállítás :)
    Jó öltögetést!
    Katika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katika :o)

      Köszönöm kedves szavaid, és nagyon örülök, hogy tetszik Neked a munkám, s az ízlésvilág, amit "képviselek".

      Szeretettel,
      Szilva

      Törlés
  3. Kedves Szilvia!

    WfS II. (ez is félkész állapotban... mondjuk, hogy műhelyfotó ;o) ide másoltam a kép mellől a szöveget, amelyik nekem tetszik :) Tetszenek a táskáid, nem tudnék választani. Jól használod a színeket és ezért menne nehezen a választás, mert mindegyik jó :)
    Jó öltögetést!
    Katika

    VálaszTörlés