Oldalak

2015. november 8., vasárnap

Újra a tulipános táska...

Igen, mert, mint említettem ebben a posztban, készül még tulipános táska ezzel a gyönyörű motívummal. Készült is még a múlt héten.

És fog is még készülni több színvariációban, több méretben ;o)
(bár Édesapám azt mondta, hogy nyúljak bátran más népies motívumhoz is... nekem most ez a szívem szottya s nehezen szakadok el tőle, míg ki nem varrom magamból azt, ami lehetőséget érzek benne)

Szóval ezúttal egy Midi Bag-et készítettem, vörösesbarna textilbőrből sárgásbézses árnyalatú textilbőrrel kiegészítve.

Mutattam a facebook oldalon erről a táskáról is egy werkfotót ITT :o)
Sokaknak, sokatoknak tetszett...

Most mutatom készen is:

Szerettem ezt is készíteni és büszke vagyok rá, mert szerintem nagyon egyben van.
Már most tudom, hogy fogok készíteni ugyanebben a színösszeállításban egy Mini és egy Medium Bag verziót is :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése