Oldalak

2015. november 2., hétfő

Elutazott...

... képletesen szólva.

Persze ez így, ebben a formában nem igaz, hiszen a DPD helyre legénye futára vitte, hogy holnap (kedden) kézbesítse Zsófinak.

Zsófinak, akinek ezt a táskát készítettem.
Csakhogy...

Csakhogy a partizánkodásnak, no meg a mindenáron való megfelelni vágyásnak az lett az eredménye, hogy a füleket elszabtam. Vagyis nem, de mégis.

72 cm helyett 62 cm hosszúra szabtam.
Ebből mindkét végén lenyel 1-1 cm-t a varrásráhagyás, marad 60 cm.
Igenám, csakhogy én partizánkodtam és kérdezés nélkül az újfajta fülfelvarrást alkalmaztam.
A táska felső, textilbőr sávja 10 cm körüli...
Vagyis marad nagyjából 50 cm... (helyesbítés frissítést követően: frászkarikát.. ugyanis elöl és hátul is 10-10 cm a táska felső, textilbőr sávja... vagyis marad 40 cm...)

Télikabátra.
Hát nem a legjobb méret.
(Nekem jó lenne, de én nem számítok, mert egyrészt nem én vagyok a megrendelő, másrészt a télikabátom nem pufikás, harmadrészt - ahogy a családom mondja - pilincka és ványadt vagyok. Utóbbival nem értek egyet, sőt... visszautasítom (hallod Édesapám?!) :o)

A képek arról a táskáról, amit Zsófi választott a barna-türkiz madaras helyett:
(régebben készült ugyan, de még mindig szép ;o)



Medium Bag, vagyis pakolós méretű, kívül és belül óriási cipzáros zsebbel (a táska belsejében az egyik oldalon több részre osztott zseb is van). A fülei télikabátos viselethez is elég hosszúak, plusz ugye opció az állítható hosszúságú, lecsatolható pánt is. A táska vörösesbarna textilbőrből és erős farmervászonból készült. Szerettem készíteni, hirtelen felindulásból követtem el.. anno a facebook oldalon közzétettem egy fázisfotót is... EZT és kicsivel később EZT IS

És stay tuned, ugyanis rögtön készítek egy másik posztot is, amit malac módon időzíteni fogok.
Az a poszt fogja leleplezni ugyanis, hogy milyen meglepetést készítettem Zsófinak a kellemetlenségek enyhítése végett ;o)
Csakhogy Zsófi holnap veszi át a csomagot, így mindenképp szeretném, ha a dobozt bontva látná először, s nem itt... úgyhogy - ahogy a cserkészek szokták volt mondani - légy résen ;o)
Hamarosan új poszt (meg még több, mert azóta kész a rókás táska is, amit werkfotón mutattam ma ITT )

Bedugulok... megyek időzített bombát posztot készíteni :o)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése