Oldalak

2015. november 8., vasárnap

Régóta tudom...

... talán már Ti is, hogy a tulipán nálam, nekem nagy favorit.

A kedvenc virágom ugyan a tűzliliom, de szorosan utána, mellette(?) ott van a tulipán :o)

És akkor ugye megkaptam kedves barátomtól, az én Nórámtól a beleegyezést, hogy felhasználhassam az általa készített sablonokat.

El is készült Ildikó táskája.

De nem bírtam leállni (és bizonyosan készül még több is ezzel a mintával).

Készítenem kellett türkizből (is) egyet, Medium Bag kivitelben :o)

Érdekesség egyébként, hgoy erről a táskáról a facebook oldalon közzétettem egy werkfotót ITT.
Ezt a werkfotót látva, egy kedves ismerősöm, aki egyébként a kék szitakötős táskának a tulajdonosa, szóval megkeresett, hogy ez a táska márpedig Neki kell :o)
Persze közben elkészült a táska, át is küldtem a képeket Jucusnak, aki a végeredményt látva még biztosabb lett a döntésében.

És, ha már így beharangoztam, mutatom Nektek is:



Jucusom, boldog vagyok, hogy a Tied lett :o)
Köszönöm Neked... amit privát írtál <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése