Oldalak

2015. október 29., csütörtök

Néha muszáj...

... nekidurálni magam... akkor is, ha épp nincs kedvem, vagy fáradt vagyok.

Hazudtam.

Nem néha muszáj.

Hanem mindig.

Mert más nem csinálja meg helyettem....

Ilyen ez a mostani este is... ultragigahexa fáradt vagyok, húz az ágy, dőlök, mint a tejes zacskó/rohadt nád, mégis meg kell írjam ezt a posztot (meg az összes többit is).

Egyrészt, hogy életjelt adjak magamról itt a blogon is, de méginkább, hogy ne toljam magam előtt a feladatokat. A feladatokat, amiket így is, úgy is nekem kell megcsinálnom, s minél inkább feltorlódnak, annál nagyobb gondot okoz a feladat-halom ellapátolása :o) :o)

Nyaff vége, fogjunk hozzá az érdemi részéhez a dolgoknak ;o)

Szóval Ildikó...

Sütislánynak hívom, írtam is Nektek már Róla, hisz' készült már Neki régebben is táska.
Weboldala ITT elérhető ;o)

Mivel általa kineveztettem fő-fő (és egyetlen, amiért hála és köszönet!) táskakészítőjének, néhány hete megkeresett.. várjunk csak... frászkarikát... múlt héten beszéltünk róla.

Na mégegyszer: múlt héten megkeresett Ildikó, hogy Férjével közösen "űzött" hobbijuk kapcsán, szüksége lenne egy táskára. Igenám, csakhogy Ildikó Hollandiában él, ami némileg körülményessé teszi a táska időben és sértetlenül való kézbesítését... ámdeviszontellenben Ildikó Férje a héten hazalátogatott, ami máris dobta a feladatot: sürgén-fürgén beszuszakolva az eddigi megrendelések közé/elé, elkészíteni a táskáját.

Kész lett, naná (elvégre, ha ütik a fejem... na jó, tudok anélkül is dolgozni, de azért mégis... teher alatt nő a pálma :o)

Mini Bag, hisz a hobbi nem más, mint a GeoCaching :o)
Márpedig a túrákra mindössze jegyzetfüzet, toll, telefon és gondolom műszer kell a műholdas navigációhoz(?). Az meg ebben elfér bőven.

Kaptam fotót a viszontlátni kívánt képről, "cérnarajzzal" *  jelenítettem meg:



Feltettem a kérdést az utolsó fotóval egyetemben a facebook oldalon is és tök aranyos tippek jöttek.
De az igazat megvallva, ahogy nekem sem, úgy másoknak sem volt halvány lila dunsztja a megfejtésről...

Hát most már mindenki tudja ;o)

Ildikó!
Köszönöm újra és mindig :o)
Legyen Veled, Veletek minden úton, kalandozzatok, szerezzetek sok-sok élményt... lélekben Veletek leszek cseppnyit én is ;o)


* nem találok jobb kifejezést a cérnarajznál, de nem véletlenül van idézőjelben... mert az igazi cérnarajz nem ez :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése