Oldalak

2015. október 29., csütörtök

Ez a nap...

... az Ildikókról szól :o)

Blogbejegyzések szempontjából mindenképp :o) :o) :o)

Hoztam ugyanis egy másik halom/rakás/kupac képet is táskát is mutatóba.
Ildikó (mondtam én, hogy a mai nap az Övék) több táskát rendelt már tőlem.
Jajj, ezt el kell mesélnem, mert annyira kedvesen írta meg nekem:

A saját születésnapi ajándékát is tőlem rendelte.
Aztán mikor megérkezett Hozzá a csomag, kibontotta, boldog volt vele/tőle, és becsomagolta és odaadta a családjának, hogy ezt kéri szülinapjára :o)
És mikor megkapta a családjától és kibontotta, nagyon boldog volt :o)
Mindezt olyan szeretettel, olyan édesen írta meg nekem, hogy a jelenet(ek) előttem volt(ak).

A lényeg, hogy ezúttal szívének kedves barátnőjét szeretné megajándékozni.
Azt írta: a borítóképeden lévő táskát, Midi Bag kivitelben.

Hát kéremszépen, ha ez a kívánság, ez a kívánság ;o)
(Évim, itt is, ezúton is köszönöm Neked a chevron utánpótlást, a gyorsaságot meg mindent!)

Chevron mintás Midi Bag jobb oldali kivitelben voila:


Ildikó (neeem, nem a Sütislány :o)
Köszönöm, hogy ezt is elkészíthettem Neked, s köszönöm, hogy ilyen horderejű ügyben közreműködhettem <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése