Oldalak

2015. október 21., szerda

Beújítottam...

... ezt a sötétlila műbőrt.

Olyan igazi padlizsánlila.

Élőben fantasztikus a színe :o)

És(sel nem kezdünk mondatot, de én most mégis :o) ha már szombaton sikerült elnyargalnom érte a Nővéremmel való ebédfőzés kellős közepén (ezúton is köszi Krisz <3 ), nos, akkor ugyan miképp tehettem volna meg, hogy a hétvégi mosás-főzés-takarítás-gyerekekkeltanulás szűk keresztmetszetébe ne illesztettem volna bele egy táskavarrás erejéig a vele való foglalatoskodást :o)
(eeejjjjha, de nyakatekert mondat lett :o)

Nagyméretű, pakolós táska - azaz Medium Bag - született, s színben egy folk jellegű design textilt találtam hozzáillőnek. Dolgoztam régesrég (atyám, talán több, mint egy éve!) ezzel a madárka mintás textillel, akkor egy Midi Bag készült belőle... most már mondhatom, hogy fapados kivitelben (hevederből készült pánttal, hátsó cipzáros zseb nélkül, fekete műbőrrel).

Ez a táska viszont egy évnyi... mondhatom úgy vajon, hogy fejlődést mutat?
És most nem arra gondolok, hogy a padlizsánlila műbőr jobban illik hozzá (mert persze igen, de...), sokkal inkább arra, hogy mennyivel másképp készítem, s mennyivel több olyan dolog van, ami már nem ismeretlen számomra, amit ma már biztos kézzel készítek :o)

Mutatom a táskát, jó?

Méretei:

Szélessége alul: 25,5 cm
Szélessége felül: 35 cm
Magassága: 32 cm
Talpszélessége: 12 cm
Rövid pánt hossza: 68 cm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése